Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی بعد از ظهر امروز در دیدار با کارکنان ارتش در حسینیه تیپ 164 پیرانشهر، اظهار کرد: در گام دم انقلاب اسلامی، مسوولیت خطیر و سنگینی بر عهده جوانان کشورمان است، به طوری که این موضوع در بیانیه گام دوم انقلاب نیز در کانون توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را یک پیام بدیع، پرمغز و ارزشمند دانست و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، این پیام را صادر کردند، به طوری که چالش‌ها، نقاط ضعف و قوت در آن به خوبی تبیین شده است.

این مسوول خاطرنشان کرد: اگرچه در این نقشه راه همه ملت ایران مخاطب قرار دارد، اما در اصل بار سنگین بر روی دوش جوانان گذاشته می‌شود، یعنی کسانی که در همین متن از آنها به عنوان اصلی‌ترین ثروت و دارایی ایران نام برده شده، همین جوانان هستند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب نمونه و بدیلی در تاریخ پس از انقلاب اسلامی ندارد، بنابراین باید با تامل و دقت بیشتری درباره آن تامل شده و برای عملیاتی کردن آن گام برداریم.

سرایی اضافه کرد: ما به یاد نداریم که رهبری در پیام تفصیلی، با جزئیات درباره اصلی‌ترین مسائل حال و آینده کشور سخن گفته و خط مشی‌های اصلی درباره روندهای آینده را معین کرده باشد، پس زوایای مختلف بیانیه گام دوم انقلاب را به خاطر بکر بودن آن باید مورد توجه قرار دهیم.

وی اظهار داشت:  مهم‌ترین نکته درباره بیانیه گام دوم انقلاب این است، که بیانیه فوق یک پیام آشکار است و در نهانخانه نظام به صورت محرمانه در خطاب به مسئولان بیان نشده بلکه به طور علنی، خطاب به عموم مردم و در معرض قضاوت همگان طرح گردیده است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: این نکته را باید مورد توجه قرار دهیم، که اگر این انقلاب این راه را آمده و چنین سرافراز و پرنشاط است، اگر به آینده امیدوار است و دشمن را خسته و ناامید کرده، اگر گام اول را با قهرمانی برداشته و در تدارک گام دوم است، همه به سبب وجود رهبری فرزانه و مقتدر است.

سرایی خاطرنشان کرد: باید به سبب وجود رهبری حکیم، امین، با تقوا، تیزهوش و استثنایی خداوند متعال را شاکر باشیم، رهبر معظم انقلاب حق هدایت و پیشگامی را برای این ملت تمام کرده و سهم خود را تمام و کمال به میدان آورده است، سوال این است که آیا ما هم نقش خود را به تمامی انجام داده‌ایم؟

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۷۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره شعر و داستان دانشگاه آزاد اسلامی در سمنان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، باشگاه رشد استعداد‌های هنری ادبی جوان با همراهی واحد سمنان، جشنواره شعر و داستان دانشگاه آزاد اسلامی را برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان در دو بخش شعر و داستان می‌توانند حداکثر ۵ اثر خود را تا ۱ خرداد ۱۴۰۳ به نشانی https://eas.iau.ir/fa/form/۲۸ ارسال کنند.

همچنین بخش ویژه  پاسداشت زبان فارسی هم در این جشنواره برگزار می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۷۳۶۸۱۶۸۹ -۰۲۱ تماس بگیرید یا به نشانی پیام‌رسان «بله» bashgahe_roshd@ مراجعه کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره شعر و داستان دانشگاه آزاد اسلامی در سمنان
  • مقاومت عراق برای چندمین بار بندر ایلات را هدف قرار داد
  • بیداری غرب، پیام امامت انقلاب اسلامی ایران است
  • گروسی: معیار کار آژانس و ایران بیانیه مشترک است
  • اهمیت پیام‌های رئیس اقلیم کردستان عراق در تهران
  • تأکید سازمان همکاری اسلامی بر حق تحصیل دختران در افغانستان
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی