Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: آگاه باشیم که حب و بغض‌های جناحی در روز قیامت دستگیر ما نبوده و نباید حب و بغضِ جریانات سیاسی در تصمیم‌گیری‌ها جای داشته باشد. ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قزوین که در اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: عدم انگیزه‌ای برای انقلاب، استفاده از هر ابزاری برای دستیابی به اهداف دنیا طلبانه، عدم فهم از مبانی اسلام و امام راحل، رهبر، امامت و ولایت دینی و نداشتن تعصب به مقاومت اسلامی از جمله ویژگی‌های افرادی بوده که نفوذی هستند و در فتنه‌ها و آلودگی‌ها دست دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اقامه دین مهمترین رسالت شورای نگهبان بوده چرا که انقلاب ما انقلابی دینی است و اقامه دین یک وظیفه همگانی.

امام جمعه قزوین گفت: شورای نگهبان یکی از ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که وظایف و رسالت‌های سنگینی در  سرنوشت‌ کشور بر عهده دارد و باید نسبت به انجام این وظایف توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی بیان کرد: شورای نگهبان موظف به حفاظت از دینی بوده که به قوام و استحکام رسیده است.

قزوین| شورای نگهبان در تعیین سرنوشت‌ کشور نقشی بی‌بدیل داردشیراز| شورای نگهبان باید علت رد صلاحیت‌ها را به عموم اعلام کندشورای نگهبان لایحه تابعیت فرزندان زنان ایرانی را مشروط تأیید‌ کرد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد: نظارت بر ورود نیروهای پای کار دین و بهترین فرزندان انقلاب به عرصه‌های خدمت به مردم باید در دستور کار شورای نگهبان قرار گیرد و تا حدی که قانون به این نهاد اجازه می‌دهد نسبت به این امر اقدام کند تا شاهد ورود افراد نفوذی در عرصه‌های انقلاب نباشیم.

وی بیان کرد: امروز نباید اجازه دهیم که فضای تنفس انسان‌های متدین محدود شده و افراد ارزشمند و مومن در هجمه و مضیقه قرار گرفته و فرصت‌طلبان و آدم‌های آلوده فضا را به دست گیرند.

عابدبنی افزود: رضای خدا باید در تمام تصمیمات مد نظر گرفته شود و آگاه باشیم که حب و بغض‌های جناحی در روز قیامت دستگیر ما نبوده و نباید حب و بغضِ جناح و جریان سیاسی در تصمیم‌گیری‌ها جای داشته باشد.

وی تصریح کرد: هر گاه خداوند اراده نابودی جامعه‌ای را کند، آنگاه شاهد تسلط زیاده‌خواهان، رفاه‌طلبان و دنیاپرستان بر آن جامعه خواهیم بود.

امام جمعه قزوین ادامه داد: نزول عذاب الهی پس از تسلط دنیاپرستان بر جامعه رخ می‌دهد و شاهد نابودی جامعه خواهیم بود همانگونه که در قرآن از به نابودی کشیده شدن جوامع پیشین امده است.

انتهای پیام/ ع

R41364/P1494/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۷۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد

به گزارش «تابناک» به نقل از دیده‌بان ایران، پس از اجرای طرح «نور» و بازگشت مجدد گشت ارشاد، مناقشات حقوقی را مبنی براینکه وقتی لایحه حجاب و عفاف در مرحله رفت و آمد میان مجلس و شورای نگهبان قرار دارد، چگونه نیروی انتظامی گشت‌های ارشاد را دوباره به خیابان‎ها آورده، ایجاد کرده است.

موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در پاسخ به اینکه لایحه حجاب و عفاف در چه مرحله‌ای قرار دارد، به دیده‌بان ایران گفت: «یک سری ابهاماتی که شورای نگهبان گرفته است را برطرف کرده‌ایم. انشاالله به رای کمیسیون می‌گذاریم و به شورا می‌فرستیم.»

وی در واکنش به بازگشت مجدد گشت ارشاد عنوان کرد: «قانون دارند. بر اساس قانون می‌توانند.»

غضنفرآبادی در پاسخ به اینکه گشت ارشاد براساس کدام قانون است، به دیده بان ایران گفت: «قانونی که مصوب کردند ... (مکث می‌کند) فکر می‌کنم شورای عالی انقلاب فرهنگی، دقیق یادم نیست.»

این نماینده مجلس درخصوص اینکه چرا با وجود تصویب نشدن لایجه حجاب و عفاف، گشت ارشاد مجدد بازگشته است، اظهار کرد: «از خودشان بپرسید.»

غضنفرآبادی در پاسخ به اینکه آیا مخالف گشت ارشاد است، گفت: «خیر، هرچه قانون بگوید باید به آن عمل کنیم.»

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد