Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پنجمین سالگرد شهادت شهید حشمت اله سهرابی از شهدای مدافع حرم، یادواره این شهید گرانقدر در زادگاهش دهستان ارمو شهرستان دره شهر برگزار شد. ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ عصر امروز در پنجمین سالگرد شهادت شهید حشمت اله سهرابی از شهدای مدافع حرم، یادواره این شهید گرانقدر در زادگاهش دهستان ارمو شهرستان دره شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضیافت افطاری دارالقرآن علامه طباطبایی با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم به روایت تصویرآیت الله عابدی: شهدای مدافع حرم به دنبال دنیا و مال اندوزی نبودندجهادگران شهدای مدافع حرم همچنان در روستاهای سیل‌زده خوزستان مستقر هستند + تصاویر

در این مراسم معنوی که با حضور اقشار مختلف مردم ولایت مدار شهرستان دره‌شهر برگزارشد، شهروندان دره‌شهری از مدافعان حریم امن ولایت که با حضور خود را در مقابله با دشمن  وارد عملیات شده‌ا ند و در دفاع از اسلام ناب محمدی و حریم پاک اهل بیت(ع) با اهدا و نثار جان ارزشمندشان برگ زرینی در تاریخ به ثبت رساندند تجلیل و یاد و خاطره شهیدان حرم باالاخص شهید حشمت اله سهرابی را گرامی داشته و با خون پاک شهدای حرم عهد بستند تا جان در بدن دارند در راه ولایت و دفاع از حریم امن ولایت لحظه‌ای  غفلت نکنند.

در ادامه مراسم حجت الاسلام  قنبربیگی به ایراد سخن پرداخت و اظهار داشت: دفاع از دنیای اسلام انگیزه بالایی طلب می‌کند بنابراین، امتیازی که شهیدان مدافع حرم دارند این است که از زرق و برق دنیا گذشتند و جان ارزشمندشان را در راه اسلام و حفظ اسلام ناب محمدی در طلب اخلاص گذاشتند.

امام جمعه  دره‌شهر گفت: تجلیل از جایگاه ارزشمند شهدای مدافع حرم، تجلیل از آنانی است که سربر تربت خاک نهادند و خونشان خاک را رنگین کرد تا امروز امنیت کشور در جهان بدرخشد.

وی شهید حشمت اله سهرابی را نشانه‌ای از هدیه الهی به شهرستان دره‌شهر عنوان کرد و گفت: شهرستان دره‌شهر به خود می‌بالد که چنین فرزندانی را در دامن خود پرورش داده است که در راه اسلام جان میدهند تا اسلام و انقلابشان ماندگار بماند.

انتهای پیام/ ت

R7718/P/S6,52/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۷۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای شهرستان زرندیه

همزمان با هفته فرهنگی، یادواره شهدای شهرستان زرندیه نیز با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد علی ابن ابی‌طالب (ع) شهر مامونیه برگزار شد.

در این مراسم سردار مجید موسوی کارشناس مسائل سیاسی فرهنگ شهادت را پیشران توسعه و پیشرفت کشور عنوان کرد و گفت: به فرموده امام خمینی(ره) قرن آینده قرن اسلام است و اسلام سنگر‌های کلیدی جهان را فتح خواهد کرد و ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت خواهند نشاند.

سردار موسوی با اشاره به خسارات سنگین زرهی و تجهیزاتی صهیونیست‌ها در نبرد طوفان الاقصی افزود: با وجود کمک ۴۰ کشور به رژیم غاصب و ایفای نقش جبهه مقاومت، هیمنه پوشالی استکبارجهانی فروریخت.

او حمله به کنسولگری ایران در سوریه را اشتباهی راهبردی دانست و گفت: ایران اسلامی طی عملیات وعده صادق ضمن گرفتن انتقام شهدای کنسولگری، پیام قدرت و بازدارندگی خود را به سراسر جهان صادر کرد. در اجرای این عملیات از یک اصل مهم به نام غافلگیری استفاده نشد و با اطلاع قبلی این عملیات صورت گرفت. این عملیات معادلات جدیدی را در منطقه ایجاد و با گذشتن موشک‌ها و پهباد‌ها از لایه‌های متعدد پدافندی ثابت کرد که دشمنان اشراف صحیحی از توان رزم نیرو‌های مسلح ایران ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • به زودی میزان خسارت سیل به مزارع گندم اعلام می‌شود
  • برگزاری نمایشواره شهدای «خان‌طومان» در مازندران
  • برگزاری نمایشواره شهدای خان‌طومان در مازندران
  • مرجعیت علمی امام صادق (ع) انحراف را به حداقل رساند
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • یادواره شهدای شهرستان زرندیه
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حاجی رحیمی، زاهدی و حجازی در شهرستان بن