Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیرآموزش و پرورش شهرستان نظرآباد در این آئین اظهارداشت: این مدرسه سه کلاسه به همت بانوان خیر مدرسه ساز به نام‌های سلطان پور و خسروی نژاد تا اول مهر ماه ۹۸ ساخته می‌شود.

مسعود مهران نیا بیان داشت: روستای عبدل آباد یکی از روستاهای محروم استان البرز است که دانش آموزان آن در کانکس تحصیل می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این مدرسه در زیربنای ۲۶۰ متر مربع احداث می‌شود، یادآورشد: برای ساخت این مدرسه روستایی چهار میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود.

مهران نیا خواستار کمک اهالی و مسئولان برای تسریع در پیشرفت عملیات ساخت و آماده سازی این مدرسه خیرساز در روستای عبدل آباد شد تا دانش آموزان درسال تحصیلی جدید در کلاس‌های این مدرسه نو با داشتن فضا، امکانات و تجهیزات مناسب، مشغول تحصیل شوند.

وی در ادامه به جمعیت ۳۰ هزار نفری دانش آموزان در نظرآباد پرداخت و افزود: برای بازسازی، مقاوم سازی و بهسازی مدارس در این شهرستان نیاز به مشارکت خیرین مدرسه ساز و همچنین کمک‌های مردمی با هر توان مالی داریم.

استان البرز ۴۶۰ هزار دانش آموز دارد.

۲۸۱۹/ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۷۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم؛ سرکار گذاشتن بامزه خانم معلم توسط دانش آموزان

 

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «سرکار گذاشتن خنده دار خانم معلم توسط دانش آموزان بامزه»، «چرا آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد؟»، «آیا می دانید اولین سرویس مدرسه در تهران مربوط به چه دوره ای است؟»، «مهارت بینایی خود را بسنج؛ سه تفاوت دو تصویر ظاهراً یکسان رو پیدا کن»، «تصویری از کادوی دانش‌آموزان عشایر به معلمشان؛ از این خاصتر نداریم»، «خاطره‌ی خنده‌دار حاج‌ آقا قرائتی درباره‌ی پول دادن به پیشنماز مدرسه + فیلم»، «کسانی که بیشترین دقت رو دارن میتونن سه تفاوت دو روباه رو پیدا کنن»، «ابتکار خنده‌دار دانش‌آموز در جواب بقیه که میپرسن ساعت چنده؟ + فیلم»، «کتاب زندانی قفقاز، سوغات روزگار تبعید نویسنده است»، «به همین راحتی مزاجت را تشخیص بده»، «پرونده بزرگترین باند تجاوز به دانش آموزان دختر در کرج»، «خاطره خنده‌دار خانم معلم از روز معلم؛ کفش پاشنه بلند پوشیده بودم»، «پشت پرده ویدئو عروس ۱۴ ساله تهرانی چه بود؟»  را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

سرکار گذاشتن خنده دار خانم معلم توسط دانش آموزان بامزه

چرا آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد؟

آیا می دانید اولین سرویس مدرسه در تهران مربوط به چه دوره ای است؟

مهارت بینایی خود را بسنج؛ سه تفاوت دو تصویر ظاهراً یکسان رو پیدا کن

تصویری از کادوی دانش‌آموزان عشایر به معلمشان؛ از این خاصتر نداریم

خاطره‌ی خنده‌دار حاج‌ آقا قرائتی درباره‌ی پول دادن به پیشنماز مدرسه + فیلم

کسانی که بیشترین دقت رو دارن میتونن سه تفاوت دو روباه رو پیدا کنن

ابتکار خنده‌دار دانش‌آموز در جواب بقیه که میپرسن ساعت چنده؟ + فیلم

کتاب زندانی قفقاز، سوغات روزگار تبعید نویسنده است

به همین راحتی مزاجت را تشخیص بده

پرونده بزرگترین باند تجاوز به دانش آموزان دختر در کرج

خاطره خنده‌دار خانم معلم از روز معلم؛ کفش پاشنه بلند پوشیده بودم

پشت پرده ویدئو عروس ۱۴ ساله تهرانی چه بود؟

 

دیگر خبرها

  • معلمی که امید و عشق را در دل دانش آموزان معنا کرد
  • فیلم؛ سرکار گذاشتن بامزه خانم معلم توسط دانش آموزان
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان