Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-06@16:20:53 GMT

کشف 1430 تن گندم قاچاق و احتکاری در اردبیل

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۷۸۶۶

کشف 1430 تن گندم قاچاق و احتکاری در اردبیل

فرماندار پارس‌آباد از کشف ۱۴۳۰ تن گندم قاچاق و احتکاری در شهرستان خبر داد .

علی علایی در گفت‌وگو با تسنیم از کشف 1430 تن گندم قاچاق و احتکاری در شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این حجم بزرگ از قاچاق و احتکار توسط عوامل سودجو و دلالان و خریداران غیر مجاز با هدف بر هم زدن نظم بازار انجام شده بود که طی سه مرحله اقدام عملیاتی و اطلاعاتی توسط نیروهای مرزبانی و هنگ مرزی پارس آباد کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار پارس‌آباد در ادامه با بیان اینکه در این خصوص برای افراد متخلف پرونده قضایی تشکیل و جهت بررسی و رسیدگی لازم تحویل تعزیرات حکومتی شده گفت با سودجویان و متخلفان به شدت برخورد قانونی انجام می‌شود.

وی گندم را محصولی استراتژیک برای کشور عنوان کرد و گفت: دولت تمهیدات لازم را برای خرید تضمینی این محصول از یک ماه پیش دیده و مراکز خرید آمادگی خرید گندم کشاورزان زحمت کش را به قیمت نرخ تضمینی داشته و بها محصول خریداری شده نیز در سریعترین زمان به حساب کشاورزان پرداخت می‌شود.

علایی بیان کرد: از همشهریان انتظار داریم در صورت مشاهده هر گونه تخلف موضوع را با ما درمیان بگذارند و همکاری‌های لازم را با ما در میان بگذارند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کشف 1430 تن گندم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۷۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌های سامانه یکپارچه

ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به امکان تولید خودرو پژو پارس تا پایان بهار ۱۴۰۳، شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU7P بر اساس اولویت ثبت نام به شرح جداول پیوست ایجاد شده است.

متقاضیان فوق می‌توانند طی مدت ۱۰ روز نسبت به انتخاب و واریز وجه اقدام کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌های سامانه یکپارچه
  • صادرات سیر پارس‌آباد به روسیه و آذربایجان
  • تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • مازندران سالانه ۴۸۰ هزار تن گندم مصرف می کند
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان پارس آباد صحت ندارد
  • زمان مناظره‌ کاندیداهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • تدارک ۲۷۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار