Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدری گفت:هدف از اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر ارتقای کارآمدی در راستای افزایش امید و اعتماد مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدرضا حیدری» امروز(۳ تیر)در شصت و سومین جلسه علنی شورای شهر مشهد با بیان اینکه شهرداری و شورای پنجم شهر مشهد به دنبال پاسخگویی به نیازهای تاریخی و عقب افتاده شهروندان این مشهد است لذا پروژه های عمرانی آغاز شده و سایر اقدامات فرهنگی و اجتماعی هدفی جزء پاسخگویی به نیاز مردم ، رفاه و آسایش آنها ندارد، گفت:اکنون فضای پرشور و نشاط کار و تلاش در هر گوشه از این شهر با فعالیت های عمرانی در کنار اقدامات فرهنگی و اجتماعی در نقاط برخوردار و کم‌برخوردار شهر مشهد نمود پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه شهروندان بهترین داوران و ناظران عملکرد مدیریت شهری هستند، اظهار کرد: بدون شک شهروندانی که سالهای سال میدان سعدی و میدان راه‌آهن را با حصارهای های سرد و زمخت می‌دیدند و امروز نمای زیبایی برای همین مکان‌ها در فضای عمومی شهر شاهد هستند، قضاوت صحیحی خواهند داشت.

 

حیدری ادامه داد:همچنین می توان به اجرای پروژه جاده محمدآباد به طرق که از ۳ سال قبل عملیات آن آغاز شده و اکنون در شرف اتمام است، اتصال جاده‌ بسکابادی به طرق، بولوار کشاورز که شهروندان مدت طولانی است که با شرایط نامناسبی تردد می‌کنند و بسیاری دیگر از پروژه هایی همچون بولوار نماز و جلوخان آرامگاه فردوسی که پس از سالها محقق شده است، هم اشاره کرد.

 

وی به آغاز عملیات اجرایی آسفالت معابر شهر مشهد اشاره کرد و گفت: ما آسفالت معابر را به پایان دوره موکول نکرده ایم و اکنون که هنوز اواسط دوره شورای پنجم هستیم عملیات اجرایی آسفالت ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار مترمربع از معابر سطح شهر آغاز شده است.

 

رئیس شورای شهر مشهد افزود: این مسیر در مدیریت شهری ادامه خواهد داشت و شهروندان مشهدی بدون شک در روزهای آینده خبرهای خوشی را خواهند شنید که تمامی این اقدامات ثمره انتخاب تیمی جوان و بانشاط در مدیریت شهری و شورایی منسجم و هماهنگی در بخش های مختلف مدیریت استان است.

 

حیدری با بیان این که در روزهای آینده طرح ۴۴ محله آغاز خواهد شد، اظهار کرد: در این طرح مردم نیازهای خود را مطرح خواهند کرد و با کمک خود آنها پروژه‌ها با نگاه انسان محور و در عین حال نگاه عمرانی و توسعه‌ای به شهر، همسو و به موازات هم، صرف نگاه کالبدی محور و سخت افزاری به شهر اجرا خواهد شد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت مجلس بیرجند اردبیل شیراز مسجد غنی سازی اوقات فراغت ظریف پروژه های عمرانی شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۸۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر

با توجه به انجام روکش آسفالت به صورت WR در بلوار شهیدسلیمانی قم حد فاصله پل شهید ابراهیمی تا میدان زائر  جهت افزایش ضریب ایمنی شهروندان و تردد مناسب خودروها در این بلوار و جلوگیری ازحوادث ناگوار در تصادفات وسائط نقلیه، اجرای عملیات آسفالت در بلوار شهید سلیمانی تا مورخه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری را در دستور کار قرار دارد.

از شهروندان خواسته شده تا تکمیل پروژه  بهسازی  از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته