Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا جرفی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: باشگاه فولاد خوزستان با بازیکنان بسیاری به توافق رسیده و قرارداد داخلی به ثبت رسانده است ولی تاکنون قرارداد بازیکنان و کادرفنی این تیم به صورت رسمی ثبت نشده است.

وی ادامه داد: تا زمانی که وضعیت هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه‌های نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان مشخص نشود این ۲ باشگاه نمی‌توانند با بازیکنی قرارداد رسمی امضا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های شهرستانی نیازی نیست برای ثبت قرارداد به اهواز بیایند

جرفی گفت: تیم‌های نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان برای سرعت در کار خود می‌توانند نزد هیأت فوتبال شهرستان‌های خود بروند و قرارداد بازیکنان را ثبت کنند و دیگر نیازی نیست که برای ثبت قرارداد به اهواز بیایند اما تأیید نهایی تمام قراردادها باید در هیأت فوتبال استان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ثبت قرارداد بازیکنان باید از طریق سامانه صورت بگیرد افزود: تمام اطلاعات بازیکن و قرارداد او با باشگاه باید در سامانه الکترونیکی ثبت شود و اگر نوع قراردادی که باشگاه با بازیکن می‌بندد مطابق با آئین نامه فدراسیون فوتبال نباشد آن را تأیید نخواهیم کرد.

مسئول کمیته نقل و انتقالات هیأت فوتبال خوزستان گفت: قراردادهای داخلی در نوع خود اعتبار دارد ولی بازیکن در صورتی می‌تواند برای یک تیم به میدان برود که قرارداد نهایی و رسمی آن در هیأت فوتبال ثبت شود، اگر یک بازیکن با ۲ یا سه باشگاه قرارداد داخلی ببندد پرونده این بازیکن به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون ارجاع داده می‌شود و پس از بررسی لازم مشخص می‌شود که کدام قرارداد مورد تأیید فدراسیون است.

باشگاه‌ها فرصت لازم برای ثبت قرارداد بازیکنان را از دست ندهند

وی با بیان اینکه فصل نقل و انتقالات لیگ نوزدهم از روز ۱۶ خردادماه آغاز شده و تا روز ۶ شهریورماه ادامه دارد گفت: انتظار داریم که باشگاه‌های استان زمان را از دست ندهند و ثبت قرارداد بازیکنان و کادر فنی خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

۹۸۷۹/‏۶۰۰۲

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۸۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال

به گزارش "ورزش سه"، خوسلو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته به صورت قرضی به رئال مادرید ملحق شد و در این فصل توانسته است عملکرد خوب و قابل قبولی را در خط حمله این تیم به نمایش بگذارد اما ادامه حضورش در سانتیاگو برنابئو هنوز مشخص نیست.

بسیاری از رسانه‌های نزدیک به این باشگاه مدعی شده بودند که کارلو آنچلوتی از عملکرد این بازیکن بسیار راضی است و دوست دارد که او را فصل آینده هم در بین بازیکنانش در رئال داشته باشد اما تصمیم نهایی در این باره بر عهده مدیران این باشگاه است.

روزنامه مارکا خبر داده است که مدیران رئال همچنان در حال ارزیابی شرایط برای امضای قرارداد دائمی با این ستاره اسپانیایی هستند. مسئله اصلی در امضای قرارداد مبلغ آن نیست، بلکه مدیران این باشگاه بیشتر در حال بررسی شرایط هستند که اگر اندریک و کیلیان امباپه در فصل آینده به ترکیب رئال اضافه شوند، شرایط برای خوسلو چطور پیش خواهد رفت.

این در حالیست که گفته می‌شود چند باشگاه عربستانی شرایط این بازیکن را از مدت‌ها قبل زیر نظر داشتند و قصد دارند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو برای جذب او اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال