Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@11:49:48 GMT

سرمایه‌گذاری بر روی کاغذ محقق نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۸۵۰۶

سرمایه‌گذاری بر روی کاغذ محقق نمی‌شود


رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اردبیل گفت: مطمئن باشیم سرمایه‌گذاری بر روی کاغذ تحقق پیدا نمی‌کند بلکه با پیگیری و سماجت است که می‌توانیم با تدارک زیرساخت‌ها سرمایه‌گذار را جذب و جلب کنیم.
رحیم آقازاده در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: برخلاف سایر استان‌ها متاسفانه در اردبیل مسئولان تنها روی کاغذ حامی سرمایه‌گذاران هستند در حالی که سرمایه‌گذار اعتماد و اطمینان می‌خواهد تا در این شرایط سخت اقتصادی که بی‌ثباتی بیداد می‌کند با قوت قلب و اطمینان به اجرای پروژه‌ها ورود پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: ما به جای انتشار فراخوان بهتر است با شناسایی توانمندی‌های خود به سراغ سرمایه‌گذاران باتجربه و کننده کار برویم تا اهداف ما در این بخش تحقق پیدا کند.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اردبیل ضرورت ساخت هتل در شهر اردبیل را به تناسب موقعیت گردشگری یادآور شد و گفت: باید در بهترین مکان و در جای خلوت همراه با پارکینگ مناسب و چشم‌اندازی زیبا هتلی احداث کنیم تا در شان و جایگاه مردم اردبیل باشد نه اینکه بخواهیم در یک فضای بسته کار ابتری را به انجام برسانیم.

آقازاده ادامه داد: در کنار پیش‌بینی منفعت و سود برای سرمایه‌گذار باید اطمینان خاطر به او بدهیم تا اجرای پروژه را به درستی و شایستگی انجام دهد تا در وسط کار با نارسائی و مشکلات مواجه نشویم.
وی بیان کرد: متاسفانه بخش عظیمی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری ما در سال‌های گذشته به نتیجه نرسیده ولی اگر به شکل منطقی و درست هدفگذاری کنیم قطعا به نتایج مطلوبی نیز دست پیدا خواهیم کرد.
عضو شورای شهر اردبیل در مورد افزایش مهلت بهره‌برداری سرمایه‌گذاران و مشارکت‌کنندگان در پروژه‌های متعدد سرمایه‌گذاری تصریح کرد: اینکه بخواهیم فرصت چندین ساله به این ایام مشارکت افزوده شود کار خوبی است که رضایت سرمایه‌گذاران را فراهم می‌آورد به شرط آنکه حق و حقوق شهر و شهروندان نیز رعایت شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال سرمایه سرمایه گذاران سرمایه گذاری شورای شهر قلب قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۸۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صد و شصت و دومین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد

کاغذ خبر عنوان مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های ایسکانیوز است که در پایان هر روز منتشر می‌شود.

برای دریافت فایل پی‌دی‌اف حاوی لینک مطالب می‌توانید اینجا

کلیک کنید.

بالگردها در آسمان، پلیس روی زمین؛ حلقه فشار بر دانشگاه‌های آمریکا سخت‌تر می‌شود ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند آمریکا دیگر مقصد آرمانی محققان نیست/ تغییر الگوی مهاجرتی دانشمندان کاهش سهم آموزش و پرورش از بودجه ۱۴۰۳ / ۶۳ درصد منابع دانشگاه فرهنگیان با کسر از حقوق دانشجومعلمان تأمین می‌‎شود

«مست عشق» ویترین سینمای ایران را تغییر داد/ می‎‌توان برای حسن فتحی ایستاده دست زد

احمدوند: در نمایشگاه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای برای فلسطین تدارک دیدیم/ کلیه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند پوست الکترونیک کشسانی که حس لامسه به روبات‌ها می‌دهد

کد خبر: 1229557 برچسب‌ها کاغذ خبر

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • زلفی گل: در فرهنگ ایرانی به علم توجه شده است
  • راه‌اندازی مرکز پرورش ماهیان خاوری در رودخانه قزل اوزن
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • صد و شصت و دومین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند