Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،بازوند استاندار کرمانشاه به مناسبت هفته قوه قضاییه پیام تبریکی صادر کرد .

وی گفت : سالگرد شهادت شهید آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب اسلامی که از زمره انقلابیون سخت‌کوش بودند بر عموم ملت شریف، به ویژه هم‌استانی‌های عزیز و خانواده بزرگ و ارجمند قوه قضائیه تسلیت گفته و هفته قوه قضائیه را به این عزیزان و علی‌الخصوص مجموعه قضایی استان، ریاست محترم دادگستری استان، دادستان محترم، قضات شریف و فردفرد دست‌اندرکاران امر خطیر قضاوت تبریک میگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازوند افزود : بی گمان مردم عزیز با پشتوانه دستگاه قضایی نسبت به حق حیات و مالکیت، آبرو و حیثیت، و آزادی بیان و اندیشه خویش اطمینان خاطر می‌یابند و بدین لحاظ میتوان چنین عنوان نمود که دستگاه قضایی سالم، پویا و مقتدر از محور‌های توسعه همه‌جانبه و پایدار است.

وی افزود : امید آنکه مجموعه قضایی استان در روند رونق و شکوفایی دیار قهرمانان و پهلوانان نقش‌آفرینی مستمر و روزافزون داشته و همچنان با تمام ظرفیت‌های خود در پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان، یار و همراه دولت خدمتگزار تدبیر و امید باشد .

 

 

انتهای پیام/د

پیام تبریک به مناسبت هفته قوه قضاییه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰۰۰۰ فرهنگی حامی طرح اکرام در کرمانشاه وجود دارد

به گزارش خبرنگار مهر، کورش کرمی پور بعد از ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از فرهنگیان حامی طرح اکرام ایتام در استان کرمانشاه به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت مقام و منزلت معلم، اظهار کرد: بیش از ۱۰ هزار نفر از فرهنگیان این استان حامی طرح اکرام هستند.

وی افزود: این تعداد حامی فرهنگی بیش از ۱۲ هزار نفر از ایتام این استان را زیر حمایت خود دارند و از کمک‌های نقدی و غیرنقدی آنها بهره‌مند می‌شوند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با تقدیر از جامعه فرهنگیان این استان، گفت: فرهنگیان کرمانشاه همواره به مناسبت‌های مختلف با این نهاد مقدس در کرمانشاه تعامل سازنده‌ای دارند.

کرمی پور بیان کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری بیشتر بتوانیم اقدامات موثرتری خصوصاً در راستای کمک رسانی به دانش آموزان یتیم انجام دهیم.

گفتنی است، نظیر این مراسم در شهرستان‌های صحنه، روانسر، پاوه، سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی، حمیل، کنگاور و منطقه یک کرمانشاه برگزار شد و از فرهنگیان حامی طرح اکرام ایتام با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6099665

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰۰۰۰ فرهنگی حامی طرح اکرام در کرمانشاه وجود دارد
  • روز جهانی پسر ۱۴۰۳ + پیام، متن و عکس تبریک
  • تاریخ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ۱۴۰۳ + پیام و متن تبریک
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • روز ماما ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک international Day of the Midwife
  • روز ماما ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک midwife day
  • پیام راموس برای رئالی‌ها