Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور مسئولان شهرستان علی‎آباد کتول و فرمانده سپاه نینوا استان گلستان پروژه آبرسانی مخزن ۳۰۰ متر مکعبی روستای مهدی آباد علی‎آباد کتول به بهره‎برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سردار حسین معروفی» عصر امروز(دوشنبه 3 تیر) در آیین افتتاح پروژه آبرسانی مخزن 300 متر مکعبی روستای مهدی آباد شهرستان علی‎آباد کتول اظهار کرد: بارها اعلام کردیم که خادم مردم هستیم و شاه کلید و رمز ماندگاری تمای فعالیت‎های سپاه در کشور اخلاص در عمل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: با همت و روحیه جهادی و کار مضاعف و تلاش شبانه‎روزی علی‎رغم آنکه پیش‎بینی برای افتتاح این پروژه در 90 روز در نظر گرفته شده بود توانستیم در مدت  2 ماه این پروژه را به نتیجه برسانیم.

 

معروفی افزود: انقلابی بودن در کشور در مسیر حل مشکلات مردم است و کسی که امروز خود را انقلابی می‎داند باید در مسیر حل مشکلات کشور و مردم تلاش کند وگرنه انقلابی نیست.

 

وی گفت: اقدام ساخت این پروژه برای حل مشکلات آبرسانی به روستای مهدی آباد نمونه زیبا از خدمت بی‎منت برای مردم است و در مسیر خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت مجلس غنی سازی اوقات فراغت اردبیل مسجد شیراز بیرجند طرح اوقات فراغت آبرسانی به روستاها سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول

داوود سوخته سرایی گفت: با تلاش همکاران معاونت بهره برداری و توسعه آب ستاد و امور آب و فاضلاب این شهرستان چاه جایگزین شماره ۳ با حضور فرماندار شهرستان علی آباد، بخشدار کمالان و جمعی از مدیران شهرستان به بهره برداری رسید.

او افزود: با بهره برداری از این چاه، مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی کبودوال آبگیری و آب شرب ذخیره شده به مرکز و نقاط انتهایی شهر منتقل شد و مشکل افت فشار شبکه و کمبود آب شرب در فصل گرما به حداقل ممکن خواهد رسید.

سرپرست امور آب و فاضلاب علی آباد کتول ادامه داد: با بهره برداری از چاه فوق ۱۵ لیتر بر ثانیه به منابع تامین آب شرب این شهرستان اضافه شد و جمعیتی بالغ بر ۶۰۰۰ نفر از این چاه بهره‌مند شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • آب شرب پایدار ۲ هزار ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • آب شرب پایدار ۲ هزار نفر ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در قصر فیروزه
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد