Web Analytics Made Easy - Statcounter

در خصوص وضعیت تیم  پرسپولیس در روزهایی که هنوز تمرینات این تیم آغاز نشده است، گفت: شرایط سخت است و ما هم مثل هواداران می‌دانیم که کار بسیار سختی در پیش داریم.

اخبار ورزشی_همه ما مثل هواداران منتظر انتخاب سرمربی جدید هستیم و این را باید بگویم که همه در باشگاه تلاش می‌کنند تا هرچه زودتر از این بلاتکلیفی خارج شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم مثل هواداران می‌دانیم که شرایط سختی داریم و مشغله هواداران را درک می‌کنیم اما به هر حال آقای برانکو رفت و این اتفاقی است که افتاده و نباید کار از این سخت‌تر شود.

وی افزود: ما هم مثل همه هواداران پرسپولیس از اتفاقات رخ داده ناراحت هستیم اما باید بدانیم که الان وقت ناراحتی نیست چرا که روزهای بسیار سختی در انتظار ما است و ما باید مثل یک تیم متحد و واحد کنار هم باشیم و با یک تیم کامل وارد مسابقات شویم. دلخوشی ما به حمایت هواداران‌مان است. همان هوادارانی که فصل قبل کاری کردند کارستان. ما فصل قبل با ۱۰ بازیکن کار را آغاز کردیم و شرایط بسیار سختی داشتیم که همه آن را می‌دانند اما همین هواداران در سرما و گرما حمایت فوق‌العاده‌ای از ما کردند و به ما انرژی دادند. به طوری که توانستیم موفقیت‌های خیلی خوبی به دست بیاوریم و این مسئله فقط با کمک هواداران پرشور پرسپولیس شدنی بود. هواداران در بین سایر هواداران سرآمد هستند و امیدوارم که حمایت خود را از ما دریغ نکنند تا بتوانیم باز هم با کسب نتایج خوبی دل آنها را شاد کنیم چرا که هدف همه ما همین است.

کاپیتان تیم پرسپولیس افزود: هواداران نگران هستند و حق هم دارند چرا که شرایط ما سخت است و این موضوع باعث نگرانی هواداران شده اما آنها بدانند که ما هم از این شرایط ناراحت هستیم. پرسپولیس متعلق به هواداران است و ما انتظار داریم که مثل همیشه پشتیبان تیم خود باشند. از طرف دیگر ما هم باید تدارک خوبی ببینیم و با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم. چرا که تیم‌های دیگر می‌آیند تا قهرمان سه دوره اخیر لیگ برتر را شکست دهند و به همین دلیل می‌گویم که کار سخت‌تری نسبت به گذشته در پیش داریم. باید همه دست به دست هم بدهیم و تیم خوبی بسازیم که در شأن نام پرسپولیس و هوادارانش باشد. همه باید تلاش کنیم و در کنار هم حضور داشته باشیم تا بتوانیم روند خوب چند سال اخیر را ادامه دهیم. 

حسینی در مورد جلسه روز گذشته با ایرج عرب و کریم باقری و اینکه گفته می‌شود از او درباره نقل و انتقالات پرسپولیس سؤال پرسیده شده است، افزود: هیچ سؤالی در مورد نقل و انتقالات از من پرسیده نشد و این موضوع را رد می‌کنم. اما ما دیروز جلسه خوبی با حضور آقاکریم داشتیم و صحبت‌های خوبی هم مطرح شد. اما مهم‌ترین موضوع این است که در پرسپولیس همه کار می‌کنند تا اتفاقات خوبی رخ بدهد. باید تیم خوبی ببیندیم و این مسئله تلاش همه را می‌خواهد. روز گذشته در جلسه صحبت‌های خوبی انجام شد و قرار است تمرینات از روز چهارشنبه با حضور آقاکریم برگزار شود و بعد باید منتظر بمانیم تا مربی جدید به ما ملحق گردد. باید تلاش کنیم تا با تمرینات خوب بتوانیم به آمادگی کامل برسیم و اگر دیر بجنبیم قطعاً این مسائل به تیم ضربه خواهد زد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس سرما انرژی لیگ برتر کریم باقری انرژی پرسپولیس سرما کریم باقری لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۹۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب

نتایج بد سپاهان در نیم‌فصل دوم باعث شد هواداران این تیم روی سکو‌ها با شعار علیه مورایس خواهان بازگشت محرم نویدکیا به تیم‌شان شوند. در چنین شرایطی طبیعی است که در اصفهان همه منتظر بازگشت محرم به نیمکت طلایی‌پوشان باشند. مورایس برای یک فصل دیگر تحت قرارداد باشگاه سپاهان است و رقم دستمزد او آنقدر خوب است که به‌راحتی حاضر به از دست دادن آن نباشد. اما بدون‌شک اگر مورایس در این فصل برای سپاهان جام نیاورد هواداران این تیم تمایلی برای ادامه کار تیم‌شان با سرمربی پرتغالی نخواهند داشت.

در همین راستا محرم جدی‌ترین گزینه برای جانشینی مورایس به حساب می‌آید و حتی گفته می‌شود تماس‌هایی در این زمینه با او گرفته شده است. واقعیت امر این است که نویدکیا فعلا تمایلی برای بازگشت به سپاهان ندارد و شرایط را برای این اتفاق مهیا نمی‌داند. او همچنان از یک‌سری اتفاقاتی که موقع جدایی‌اش در اصفهان برایش رخ داد، دلخور است. البته در فوتبال هیچ اتفاقی غیرقابل پیش‌بینی نیست و از این رو نمی‌توان با قاطعیت گفت نویدکیا تحت هیچ شرایطی فصل بعد روی نیمکت سپاهان نخواهد نشست.

شرط ماندن محرم در رفسنجان

هواداران رفسنجانی بعد از محمد ربیعی که دوران خوبی در این شهر داشت حالا به محرم نویدکیا علاقه‌مند شده و به‌شدت از این مربی با اخلاق حمایت می‌کنند. از این رو آنها دوست دارند محرم در فصل آینده در مس مانده و این تیم را به روز‌های خوبی که در بالای جدول لیگ داشته، برگرداند. مساله‌ای که این مربی اصفهانی به‌خوبی به آن آگاه بوده و از آنجا که خودش نیز مربی جاه‌طلبی است در هر شرایطی حاضر به ماندن در رفسنجان نیست.

در واقع او می‌خواهد سرمربی تیمی باشد که توان رقابت با تیم‌های بالای جدول را داشته و حداقل این شانس را داشته باشد که برای کسب سهمیه بجنگد. تفکری که تابستان فصل پیش در بین مدیران مس وجود نداشت و به همین خاطر هم محمد ربیعی از این باشگاه جدا شد. در شرایط فعلی هم نویدکیا در صورتی در رفسنجان خواهد ماند که شرایط برای ادامه کار او و مسیر موفقیت‌آمیز تیمش فراهم شود. شرایطی که به‌نظر می‌آید مسی‌ها به‌دنبال فراهم کردن آن هستند و قول‌هایی نیز در این زمینه داده‌اند.

منبع: همشهری آنلاین

tags # ژوزه مورایس ، سپاهان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده