Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@14:06:43 GMT

ثبت بیش از ۷۰ هزار نفر

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۹۲۸۰

ثبت بیش از ۷۰ هزار نفر

خبرگزاری شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محسن مرادی» امروز (۳ تیر) در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: طره بسیج ملی فشار خون به عنوان یک طرح ملی با برنامه‌ریزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و با مشارکت دستگاهها و نهادهای دیگر در سطح کشور در حال انجام است.

 

مدیر مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد گفت: این طرح در استان کهگیلویه و بویراحمد از ۲۷ اردیبهشت اردیبهشت ماه امسال آغاز شده و تا ۱۵ تیر ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 


وی با اشاره به اینکه مرحله اجرایی این طرح از ۱۷ خرداد ماه آغاز شده، اضافه کرد: هم اکنون دو هفته از اجرای این طرح می گذرد و خوشبختانه در طول این مدت جمعیت بالای ۳۰ سال کشور، مادران باردار و بیماران کلیوی بود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت مجلس قوه قضائیه بیرجند شیراز شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت مسجد اردبیل فشار خون طرح ملی ایستگاه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۹۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودکان و نوجوانان کدام کشور رکورددار سوء مصرف الکل هستند؟

این سازمان اعلام کرده است یک سوم کودکان ۱۱ ساله و بیش از نیمی از نوجوانان ۱۳ ساله در انگلستان مشروبات الکلی مصرف کرده‌اند.

راشا تودی در این گزارش به نقل از سازمان جهان بهداشت آورده است انگلیس از نظر میزان مصرف الکل در این گروه سنی در میان ۴۴ کشور در صدر قرار دارد.

گزارش جدید سازمان جهانی بهداشت میزان مصرف الکل، سیگار، سیگار الکترونیکی و ماریجوانا در میان کودکان و نوجونان را در کشورهای اروپایی، کانادا و چند کشور در آسیای مرکزی بررسی کرده است.

این سازمان با تاکید بر اینکه مصرف الکل می‌تواند به مغز کودکان آسیب برساند، هشدار داد متاسفانه این موضوع در بسیاری از کشورهای مورد بررسی عادی شده و سلامت کودکان و نوجوانان نادیده گرفته می‌شود و از کشورها خواست تا اقدامات بیشتری برای محافظت از کودکان در برابر این مواد و نوشیدنی‌های مضر انجام دهند.

تحقیقات نشان می‌دهد که هر چه کودکان زودتر مصرف الکل را شروع کنند، با مشکل جدی‌تری در سنین بالاتر روبرو می‌شوند.

در حالی که این سازمان بهداشتی بین‌المللی از افزایش گرایش کودکان و نوجوانان انگلیسی به مصرف الکل ابراز نگرانی کرده، چند روز پیش نیز مقامات بهداشتی انگلیس نسبت به رشد سرسام‌آور موارد بستری کودکان و نوجوانان در بیمارستان‌های این کشور به خاطر عوارض ناشی از سیگارهای الکترونیکی هشدار دادند.

دکتر «تدروس ادهانوم قبریسوس»، دبیرکل سازمان جهانی بهداشت نیز پیش‌تر در این رابطه هشدار داده بود: در حال حاضر کودکان و نوجوانان در سنین پایین در برخی کشورهای ثروتمند در دام مصرف سیگارهای الکترونیکی افتاده‌اند و ممکن است که این نسل به نیکوتین گره بخورند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • خوزستان عاری از بیماری مالاریا
  • کودکان و نوجوانان کدام کشور رکورددار سوء مصرف الکل هستند؟
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند