Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@17:40:09 GMT

سامانه «سجاد» با کندی مواجه نیست

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۹۷۸۷

سامانه «سجاد» با کندی مواجه نیست

مسئول کارگروه فناوری اطلاعات و آمار قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده گفت: سامانه «سجاد» (سامانه جامع امداد و بازسازی دولت) با کندی مواجه نیست. برخی موارد در خصوص این سامانه به ما گزارش شده که مشکل از زیرساخت و شبکه بوده است و پهنای باند را افزایش دادیم. در حال حاضر دسترسی‌ها بهتر شده است.

امیرشجاعان در گفت وگو با ایسنا در خصوص عملکرد سامانه سجاد (سامانه جامع امداد و بازسازی دولت) اظهارکرد: سامانه «سجاد» با کندی مواجه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 برخی موارد در خصوص این سامانه به ما گزارش شده که مشکل از زیرساخت و شبکه بوده است و پهنای باند را افزایش دادیم. در حال حاضر دسترسی‌ها بهتر شده است همچنین اگر اعلام کندی شود، بالافاصله مشکل را برطرف خواهیم کرد ولی در حال حاضر مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: مهمترین موضوعی که در سامانه «سجاد» وجود دارد این است که اطلاعات باید به تاحدامکان حاوی جزییات باشد. در حقیقت هیج اطلاعات و برآورد ریالی را بهصورت کلی از هیچ دستگاهی نمی‌پذیریم. دقیقاً باید مشخص باشد که این خسارات به چه جزیی وارد شده است و این جز در تقسیمات کشوری یعنی در استان،شهرستان، بخش، شهر یا روستا دقیقاً در کجا قرار گرفته است همچنین باید نقطه جغرافیایی به‌صورت GIS (سیستم اطلاعات جغرافیایی) محور مشخص شود.

مسئول کارگروه فناوری اطلاعات و آمار قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده اضافه کرد: طبیعتاً وارد کردن این اطلاعات با جزییات برای برخی دستگاه‌ها دشوار و ممکن است این روند را با مشکل روبه رو کند اما در حال حاضر در تعامل با دستگاه‌ها هستیم و آن‌ها نیز اطلاعاتشان را وارد می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که اطلاعات چه دستگاهی کامل و چه دستگاهی اطلاعاتش را درسامانه «سجاد» ناقص وارد کرده است، گفت: اطلاعات وزارتخانه‌های نیرو در حوزه توانیر و صنعت، معدن و تجارت در حوزه شهرک‌های صنعتی در سامانه «سجاد» کامل شده است. ما منتظر ورود اطلاعات از جانب هلال احمر هستیم زیرا این سازمان توزیع اقلام را هنگام سیل انجام داده‌ است و نیاز داریم اطلاعات دقیقی را دریافت کنیم. بنیاد مسکن نیز در حال تکمیل اطلاعاتش است.

شجاعان در پایان اظهارکرد: سامانه «سجاد» تا روزی که آخرین اقدام در حوزه سیل انجام بشود، درگیر است زیرا مرتب پروژه تعریف می‌شود و بایستی اطلاعات پروژه داخل سامانه قرار گیرد، پایش شوند و میزان پیشرفت و …نیز مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل وزارت كشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ طا‌ها دلداده با اعلام خبر بارگذاری اطلاعات عملیات خرید تضمینی گندم در سامانه جامع اطلاعات این شرکت گفت: این اطلاعات توسط کاربران به صورت آنلاین قابل مشاهده و رصد است.

دلداده افزود: درج و بارگذاری اطلاعات خرید تضمینی در این سامانه، فرآیند تحویل گندم و پرداخت پول گندم را تسهیل می‌کند و با رصد آنلاین داده‌های خرید تضمینی گندم، می‌توان برای برنامه‌ریزی این عملیات بزرگ بازرگانی کشور از آن اطلاعات استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه به کاربران اجازه می‌دهد تا میزان خرید تضمینی گندم و پرداخت میزان پول آن را به تفکیک استان، شهرستان و مرکز خرید به صورت آنلاین مشاهده کرده و از کم و کیف آن مطلع شوند.

سال زراعی جاری، ۳۸۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی در استان گلستان زیر کشت گندم رفته است.
گلستان از نظر میزان تولید گندم، رتبه دوم کشور را دارد و به باور کارشناسان؛ به سبب وجود گلوتن، گندم‌های این استان با کیفیت‌ترین در ایران است.

دیگر خبرها

  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • فعالیت «تلسکوپ فضایی هابل» متوقف شد!
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی به شرط ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان