Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@18:38:51 GMT

اطفا حریق وانت بار در حین سوختگیریال پی جی + عکس

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۹۹۶۳

اطفا حریق وانت بار در حین سوختگیریال پی جی + عکس

‌رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری یاسوج از اطفا یک دستگاه خودرو وانت بار دچار آتش سوزی در حین سوختگیری غیرمجاز خبر داد.

‌محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: ساعت ۲۱ و ۶ دقیقه دوشنبه شب سوم تیرماه با تماس تلفنی مبنی بر آتش سوزی در جایگاه سوخت ال پی جی واقع در "مهریان" روبروی فرودگاه یاسوج، تیم امداد و نجات آتش نشانی متشکل از دو تیم در ساعت ۲۱ و ۱۰ دقیقه خود را به محل حادثه رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: همراه با تیم آتش نشانی شهرداری مادوان در کمترین زمان ممکن عملیات امداد و نجات انجام گرفت و پس از مهار آتش سوزی عملیات ایمن سازی شکل گرفت.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری یاسوج خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه صدمات جانی در پی نداشته و علت حادثه در دست بررسی است.

رستمی یاد آور شد: همانگونه که بارها از طریق رسانه‌ها و از افراد و کارشناسان متخصص گفته شده سوخت ال پی جی برای مصارف خودرو بسیار خطرناک است.

وی اضافه کرد: این جایگاه سوخت بر خلاف مقررات در یک محل مسکونی تجاری واقع شده است که برای اهالی این منطقه بسیار خطرناک است و در حین بازدید از این محل متوجه شدیم تنها یک کپسول دوکیلویی آتش نشانی در این محل بوده که جهت مهار آتش سوزی این محل انباشت کپسول ال پی جی بسیار ناچیز است.

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند

رضا خادمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی فروردین ماه سال جاری ۱۰۴ حادثه و حریق در شهر سمنان به وقوع پیوست، ابراز داشت: خوشبختانه در این حوادث فوتی گزارش داده نشده است.

وی ضمن بیان اینکه طی مدت مذکور دو هزار و ۷۸۵ تماس با سامانه ۱۲۵ گرفته شده است، افزود: از این تعداد ۴۰ آتش سوزی و ۶۴ عملیات امداد و نجات پوشش داده شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان ضمن بیان اینکه بیشترین سوانح آتش سوزی با ۱۴ مورد مربوط به معابر و ساختمان‌های متروک بوده است، ابراز داشت: ۱۰ حریق نیز از خودروها مهار شدند.

خادمیان بابیان اینکه ۳۷ مورد حوادث حبس در اماکن و آسانسور بوده است، تصریح کرد: گرفتن حیوانات موذی با ۱۲ مورد جایگاه بعدی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: ۹۸ زن و مرد در فروردین ماه سال جاری طی عملیات‌های مختلف توسط آتش نشانی سمنان امداد رسانی شدند.

کد خبر 6090213

دیگر خبرها

  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • انفجار منزل مسکونی در قم