Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت تولد ۳۲ سالگی لیونل مسی کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین، کاربران فارسی‌زبان زیر پست این فوتبالیست پیام تبریک گذاشتند.

به گزارش شریان نیوز،سوم تیرماه (۲۴ ژوئن) تولد ۳۲ سالگی لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین و باشگاه بارسلونای اسپانیا است که به همین مناسبت کاربران فارسی زبان، پیام‌های تبریک خود را زیر پست اینستاگرام این ستاره فوتبالی کامنت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامنت‌ها به گویش‌های مختلف فارسی و به طور صمیمی در لابلای دیگر پیام‌های انگلیسی به چشم می‌خورد که کابران ایرانی به اشتراک گذاشتند.

مسی که این روزها به همراه تیم ملی آرژانتین در مسابقات کوپا آمه‌ریکا حضور دارد؛ یکی از پردرآمد‌ترین ورزشکاران دنیا به حساب می‌آید. گفتنی است این ستاره آرژانتینی در طول یک سال ۱۲۷ میلیون دلار درآمد دارد.

در ادامه تعدادی از کامنت‌های فارسی منتشرشده در زیر پست لیونل مسی را در اینستاگرام مشاهده می‌کنید.

برچسب هالیونل مسی

منبع: شریان

کلیدواژه: لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

در نامه المسحل آمده است:

رئیس عزیز؛ آقای مهدی تاج عزیز

به نمایندگی از فدراسیون فوتبال عربستان و خانواده فوتبال این کشور، صمیمانه ترین تبریکات را به فدراسیون شما و تیم ملی فوتسال ایران بابت دستاورد ارزشمند کسب عنوان قهرمانی رقابت های جام ملت های آسیا اعلام می کنم.

در واقع، تماشای عملکرد برجسته تیم ملی فوتسال ایران دراین تورنمنت، لحظه ای بزرگ و غرورآمیز برای کل جامعه فوتبال در قاره آسیا بود. علاوه بر این، گرم ترین تبریکات ما را بابت صعود تیم ملی فوتسال ایران به جام جهانی پذیرا باشید. اطمینان داریم تیم شما نماینده شایسته ای برای قاره آسیا در سطح جهانی خواهد بود. ضمن تبریک دوباره این موفقیت چشمگیر، برای تان تداوم موفقیت را در تلاش های آتی آرزو دارم.

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان

کد خبر 6093494

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد
  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • تبریک عاشقانه به مناسبت تولد بهرام رادان + عکس
  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • پیام تبریک روز کارگر ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری
  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس
  • عکس‌| پیام تبریک بیرانوند برای قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا