Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،یک زن 62 ساله روسی به تازگی متوجه شد دردی که بیش از دو دهه تحمل می کرد ناشی از کوتاهی پزشک جراحی بوده که 23 ساله گذشته او را جراحی کرد. «ازتا گوبوا » زن بازنشسته 62 روسی و ساکن منطقه اوستیای شمالی بیش از دو دهه است که از درد شکمی رنج می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشکان تشخیص مشکلات کبدی را می دادند و تنها درمانی که پیشنهاد می کردند خوردن داروهای مسکن بود.شروع این درد 23 ساله گذشته پس از انجام عمل سزارین و تولد فرزندش بود.

او اخیرا پس از عکسبرداری متوجه شد که دردی که مدتها آن را تحمل کرده است به دلیل جا ماندن پنس جراحی در شکمش بوده. «ازتا»در مصاحبه ای به خبرنگاران گفت :وقتی برای اولین بار رادیولوژیست پنس را در عکس دید تصور کرد که به طور تصادفی شی فلزی مانند قیچی را به اتاق عکسبرداری بردم.وقتی از من پرسید و عکس را نشان داد،شوکه شدم و دیگر چیزی یادم نیست چون برای چندین سال شکنجه شدن هیستریک بودم.
این اتفاق سر و صدای زیادی در روسیه کرد و وزیر بهداشت اعلام کرد که شخصا در این پرونده رسیدگی خواهد کرد.


انتهای پیام/


زنی که بیش از 20 سال با پنس جراحی در شکم زندگی کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث جراحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستوف فرویند: هیچ شانسی برای ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ وجود ندارد

کریستوف فرویند آب پاکی را روی دست هواداران مشتاق ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ ریخت

طرفداری | پس از کنفرانس خبری توماس توخل پیش از بازی مقابل اشتوتگارت در روز گذشته و با توجه به سه تلاش ناموفق بایرن مونیخ برای یافتن جایگزین او، شایعاتی درباره احتمال ماندن این سرمربی به وجود آمد.

حال در حاشیه بازی بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت، کریستوف فرویند مدیر ورزشی بایرن مونیخ یک‌بار دیگر به صراحت اعلام کرد همچنان به توافق با توماس توخل برای پایان یافتن همکاری‌شان در آخر فصل پایبند هستند و قرار نیست این سرمربی برای یک فصل دیگر روی نیمکت باواریایی‌ها بنشیند. فرویند گفت:

هیچ شانسی وجود ندارد که توماس توخل برای یک فصل دیگر در باشگاه بماند.

بیش‌تر بخوانید:

ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد

در حال حاضر از روگر اشمیت و خولین لوپتگی به عنوان گزینه‌های بایرن مونیخ نام برده می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • معلق ماندن مردم در تاب پارک سیرجان در پی قطع برق
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • کریستوف فرویند: هیچ شانسی برای ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ وجود ندارد
  • جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد
  • ببینید | لحظه در هوا ماندن کامیون حین تخلیه بار!
  • کمک فوری / نگذاریم این کودک بیمار بمیرد
  • نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی