Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@07:03:33 GMT

ترامپ در برابر امام خامنه‎ای ذلیل شده است

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۰۱۷۹

ترامپ در برابر امام خامنه‎ای ذلیل شده است

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: ترامپ در برابر امام خامنه‎ای ذلیل شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام شیخ «نبیل قاووق» شب گذشته (دوشنبه 3 تیرماه) در همایش شباب المقاومه که در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به اثبات وفاداری روزانه جبهه مقاومت گفت: امشب دومین همایش جوانان مقاومت در شرایط حساس کنونی که قدس در معرض خطر است، برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنین همایش هایی عامل وحدت به شمار می آیند.


عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان افزود: به شیخ عیسی قاسم که درد و زخم ملت بحرین را به دوش می کشد، درود می فرستیم. ملت بحرین با وجود ظلم هایی که از سوی آل خلیفه متحمل می شود، توجه فراوانی به ملت و مساله فلسطین دارد.


وی با اشاره به اینکه شهر مقدس قم همواره حامی فلسطین بوده است، تصریح کرد: رژیم های عربی ابزار آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند. رژیم هایی که آمریکا هراس دارند باید به امام خامنه ای اقتدا کنند.


شیخ نبیل قاووق درباره همایشی که قرار است درباره معامله قرن در بحرین برگزار شود، خاطرنشان ساخت: مساله فلسطین همواره در شهر قم احیا می شود ولی در بحرین علیه ملت مظلوم این کشور توطئه چینی شده و ظلم های فراوانی روا می شود. در قم همایشی برای احقاق حق فلسطینی ها برگزار می شود، اما در بحرین همایشی برای حق خوری فلسطینی ها برگزار می شود.


وی خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: ملت های اسلامی عزتمند هستند و باید بدانید که اگر خورشید را در دست راست و ماه را در دست چپ ما قرار دهند هیچگاه فلسطین را نمی فروشیم. قدس مسئله ای آسمانی است و ترامپ باید بداند که اگر حق فلسطینی ها خورده شود، دست به سلاح می برند.


عضو ارشد حزب الله ادامه داد: ترامپ در برابر جمهوری اسلامی ایران ذلیل شده است اما در مقابل شاهد هستیم که برخی حاکمان عرب در برابر رئیس جمهور آمریکا خوار شده اند.

پایان پیام/549

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل قوه قضائیه شیراز ظریف مسجد خراسان جنوبی نبیل قاووق امام خامنه ای حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۰۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات برای اولین بار+ فیلم

گروه مقاومت اسلامی بحرین موسوم به «سرایا الاشتر» (گروهان‌های الاشتر) از حمله پهپادی به فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از المیادین، گروه مقاومت اسلامی بحرین موسوم به «سرایا الاشتر» (گروهان‌های الاشتر) با انتشار تصاویری از حمله پهپادی به فلسطین اشغالی خبر داد.

این نخستین بار است که گروه مقاومت بحرین موسوم به سرایا الاشتر به اسرائیل حمله می‌کند.

گروه‌هان‌های الاشتر (سرایا الاشتر) به عنوان گروه مقاومت اسلامی بحرین تصاویری از حمله پهپادی به ساختمان شرکت حمل و نقل «تراک نت» در بندر ایلات خبر داد.

شرکت تراک نت پس از محاصره دریایی بندر ایلات از سوی یمنی‌ها، اقدام به انتقال زمینی کالا از بنادر کشورهای عربی خلیج فارس به فلسطین اشغالی کرده است.

به گزارش ایمنا، مقاومت اسلامی در بحرین معروف به سرایا الأشتر (گردان‌های اشتر) در اواخر سال ۲۰۱۴ میلادی تاسیس شد. این گروه نام خود را از مالک بن اشتر از یاران امام علی (علیه السلام) گرفته است. کد خبر 750341

دیگر خبرها

  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد | ادعای اولیه چگونه نقش بر آب شد؟
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد
  • مقاومت بحرین از حمله دوم به بندر ایلات اشغالی خبر داد
  • حمله به ایلات اسرائیل؛ این‌بار «سرایاالأشتر» + فیلم
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل
  • حمله مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات برای اولین بار+ فیلم
  • مقاومت اسلامی بحرین با حمله پهپادی به اسرائیل برای اولین بار+ فیلم
  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟