Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز (سه شنبه ۴ تیر) اورژانس هوایی برای سومین انتقال قبل اهدایی در سال ۹۸ راهی رشت شدند تا قلب اهدایی یک بیمار مرگ مغزی را به تهران بیاورند تا به یک بیمار پیوند زده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان: عوامل اورژانس هوایی کشور صبح امروز (سه شنبه ۴ تیر) برای سومین انتقال قلب اهدایی در سال ۹۸ راهی رشت شدند، تا قلب اهدایی یک بیمار مرگ مغزی را به تهران بیاورند تا به یک بیمار نیازمند پیوند زده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قلب اهدایی صبح امروز با رضایت خانواده یک فرد مرگ مغزی شده پس از برداشت از طریق هواپیما به فرودگاه مهرآباد تهران منتقل می شود و سپس با بالگرد به بیمارستان قلب شهید رجایی انتقال می یابد تا عمل پیوند انجام  شود.

 

 

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت شیراز مجلس بیرجند غنی سازی اوقات فراغت خراسان جنوبی قوه قضائیه اردبیل پیوند قلب اورژانس هوایی اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۰۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، جواد شریعتی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با رضایت خانواده‌ها و تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز، ۶ پیوند اعضا امسال انجام شده است.

وی افزود: در چهار روز گذشته با تلاش تیم پیوند اعضا و رضایت خانواده‌ها، پنج پیوند عضو در خوزستان انجام شده که یک اقدام بی سابقه بوده است.

شریعتی خبر داد: امروز نیز اعضای یک خانم ۵۰ ساله اهل باغملک با رضایت خانواده، کبد این مرحومه در بیمارستان گلستان به یک بیمار نیازمند پیوند اهدا شد.

کد خبر 6088491

دیگر خبرها

  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان