Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، یک مقام آمریکایی روز سه‌شنبه گفت که در دیدار دوجانبه میان «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا و «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در حاشیه نشست گروه 20 در ژاپن، موضوعاتی نظیر ایران، سوریه، اوکراین، کنترل تسلیحات و دیگر موضوعات امنیتی دوجانبه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این مقام آمریکایی که در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد گفت که هنوز زمان معینی برای دیدار میان ترامپ و پوتین مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود که موضوع ونزوئلا و امنیت انتخابات آتی در سال 2020 نیز از جمله موضوعاتی است که در دیدار این دو بررسی می‌شود.

بنا به گفته این مقام آمریکایی، ترامپ در حاشیه نشست گروه 20 قرار است با مقامات کشورهای مختلفی دیدار کند. دیدار با «اسکات موریسون»‌ نخست وزیر استرالیا، «آبه شینزو» نخست وزیر ژاپن، «نارندرا مودی»‌نخست وزیر هند، «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان، «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان، «شی جینگ پینگ» رئیس جمهور چین و «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه.

این مقام آمریکایی افزود که ترامپ قصد دارد افزایش تنش‌های منطقه‌ای با ایران را با دیگر شرکای منطقه‌ای آمریکا و کشورهایی که سهم اقتصادی در خلیج فارس دارند در میان بگذارد.

ترامپ قصد دارد یکشنبه در سئول نیز با «مون جائه» رئیس جمهور کره‌ جنوبی دیدار کند. این دیدار درباره روابط دوجانبه و موضوع کره‌شمالی تمرکز خوهد داشت.

هنوز هیچ برنامه‌ای برای دیدار سوم میان ترامپ و «کیم جونگ اون» رهبر کره‌شمالی اعلام نشده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۰۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سند همکاری میان ایران و سریلانکا به امضا رسید

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه برنامه‌های سفر رسمی سید ابراهیم رئیسی و هیات عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی همراه به سریلانکا، ۵ سند همکاری بین مقامات عالی‌رتبه ایران و سریلانکا در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌وفناوری در حضور «آیت الله رئیسی» رئیس جمهور کشورمان و «رانیل ویکرمسینگه» رئیس جمهور سریلانکا به امضا رسید.

رئیسی صبح امروز با استقبال نخست وزیر، وارد کلمبو پایتخت سریلانکا شده بود، در کاخ ریاست جمهوری این کشور مورد استقبال رسمی «رانیل ویکرماسینگه» همتای سریلانکایی خود قرار گرفت.

رئیس‌جمهور در صدر هیأتی بلندپایه برای سفری یک روزه به سریلانکا رفته است. وزیر نیرو نیز رئیس جمهور را در این سفر همراهی کرده و در این سفر ۳ پروژه حوزه انرژی این کشور شامل انتقال آب، سدسازی و نیروگاه سازی که به دست توانمند مهندسان ایرانی ساخته شده، به بهره‌برداری رسید.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • ۵ سند همکاری میان ایران و سریلانکا به امضا رسید
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف