Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در همایش گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر، از اختصاص ۲۵ میلیارد ریال اعتبار برای امر پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: طرح‌های ارائه شده در این حوزه، پس از بررسی با اولویت‌بندی جهت اجرا، بودجه اختصاص داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اعتبار جهت اجرای طرح‌های مطالعه شده و مصوب در کارگروه‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر در زمینه پیشگیری، مبارزه و مقابله است.

عباسی اضافه کرد: باید خانواده‌ها را از عواقب خطرناک اعتیاد آگاه کرد تا همه برای مقابله با مصرف مواد مخدر حساس شوند و برای حل این معضل باید مبارزه با مواد مخدر را اجتماعی کرد.

وی ادامه داد: باید مطالبه عمومی برای موضوع مبارزه با مواد مخدر در بین آحاد جامعه شکل بگیرد، نباید اجازه دهیم برای توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان مواد مخدر حیاط خلوت ایجاد شود، قطعاً فراگیر شدن مبارزه با مواد مخدر در جامعه تأثیر بسیار بالایی دارد.

استاندار اضافه کرد: مشارکت مجموعه‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد در بخش مقابله و مبارزه با مواد مخدر از جمله موارد مهم و موکد بوده و هست زیرا داشتن جامعه سالم و عاری از هرگونه آسیب اجتماعی یکی از دغدغه‌های مهم مسئولان و دلسوزان نظام به شمار می‌رود.

عباسی با تأکید بر اینکه استکبار جهانی جهت ضربه زدن به کشور به‌دنبال اعتیاد اقشار مختلف به‌ویژه جوانان است، عنوان کرد: استکبار جهانی از جوانان متدین، باسواد، شجاع و توانمند واهمه دارد، بنابراین در تلاش است با موضوعاتی از جمله اعتیاد به این قشر ضربه بزند.

وی گفت: ارائه آموزش‌های پیشگیری و پژوهشی در حوزه مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب‌های اجتماعی اولویت بسیار مهمی است.

عباسی اضافه کرد: به طرح‌های ارائه شده در حوزه مبارزه با موادمخدر پس از بررسی و تصویب، با اولویت‌بندی جهت اجرا بودجه اختصاص داده می‌شود.

انتهای پیام/خ

همایش گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۰۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!

فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد