Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@20:48:42 GMT

سرقت تاسیسات برق تیمی و مسلحانه شده است

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۰۶۳۶

سرقت تاسیسات برق تیمی و مسلحانه شده است

رضا غفاری در گفتگو با خبرنگار مهر، وی درباره سرقت کابل ها و تاسیسات برق نیز گفت: افزایش نرخ طلا، سکه، مس و غیره در افزایش سرقت تاسیسات برق نیز تاثیر دارد و متاسفانه سرقت برق و تاسیسات از جمله مشکلات است و بدون همیاری مردم و دهیاران، کاهش سرقت تاسیسات محقق نمی شود.

غفاری گفت: سرقت انرژی موجب سوختن تاسیسات مشترکان می شود و متاسفانه برخی سرقت های تاسیسات برق در استان مسلحانه شده است زیرا سارقان تاسیسات برق به صورت تیمی کار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران یادآور شد: بیشتر سرقت سیم های برق مربوط به سیم های مسی است زیرا قیمت آن گران است و افزایش نرخ ها میزان سرقت ها را رشد می دهد و برای کاهش و مقابله با سرقت ها، برخی شبکه ها را جمع می کنیم و استفاده از سیم های آلومینیومی از دیگر روشهای کاهش سرقت تاسیسات برق به شمار می رود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به سرقت انرژی برق گفت: سرقت انرژی به بدنه صنعت برق صدمه می زند و باید از آن پیشگیری کرد.

وی با اشاره به نقش ویژه صنعت برق در توسعه صنعت برق، تامین برق پایدار و مطمئن را از جمله اهدفاف مدیریت مصرف برق بیان کرد و گفت: از ابتدای خرداد تا پایان شهریور، برای مشترکان پرمصرف برق ماهانه قبض برق صادر می شود تا این مشترکان راحت تر نسبت به پرداخت هزینه اقدام کنند.

غفاری با اشاره به اینکه حذف قبوض کاغذی در شرکت توزیع برق در دستور کار قرار دارد گفت: برای مشترکانی که تا سقف ۴۰۰ کیلوولت مصرف داشته باشند، به ازای مصرف بهینه، مشوق هایی درنظر گرفته می شود و برای مشترکان پرمصرف جریمه ۱۶ درصدی درنظر گرفته می شود.

وی با بیان اینکه آنهایی که ۴۰۰ کیلولت به بالا مصرف داشته باشند جزو مشترکان پرمصرف محسوب و جریمه هایی اعمال می شود افزود: میزان بودجه مورد نیاز اصلاح و بهسازی شبکه ها و تاسیسات بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان است اما اینکه چقدر را بتوانیم جذب کنیم مسئله مهمی است و این به میزان وصول مطالبات بر می گردد.

بیش از یک میلیون و ۳۸۴ هزار مشترک برق در مازندران وجود دارد.

کد خبر 4650259

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت توزیع برق مازندران استان مازندران شهرستان ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۰۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسلحانه در زاهدان / ۴ کشته و زخمی

آفتاب‌‌نیوز :

یک منبع آگاه دربارهٔ فیلم درگیری و تیراندازی امشب در زاهدان به فارس اعلام کرد: طی درگیری و اختلاف شخصی چند تن با هم در خیابان کوثر، ۳ نفر زخمی و یک نفر کشته شد.

نیرو‌های بسیجی برای برقراری آرامش به این منطقه اعزام شدند. 

همچنین تصاویری از پرواز پهپادها در آسمان زاهدان منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • مشترکان بد مصرف برق هزینه ۵ برابری تولید را باید بپردازند
  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • خسارت سیل به تاسیسات آبفای تفت یزد
  • اگر در این مناطق زندگی می کنید از کولر گازی استفاده نکنید وگرنه ...
  • قبض‌ برق میلیونی در انتظار کولر گازی
  • ۸۳درصد مشترکان برق قزوین کم‌مصرف هستند
  • فیلم/ درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • درگیری مسلحانه در زاهدان / ۴ کشته و زخمی