Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله نادری روز سه شنبه در نشست با مسئولان شهرستان دشتی افزود: دشتی در زمینه اتصال به اینترنت خانگی از شهرستان‌های پیشتاز استان است.

وی افزود: در ۲ سال گذشته توجه ویژه ای به توسعه زیر ساخت‌های مخابراتی و اینترنتی شهرستان دشتی به ویژه روستاهای این شهرستان شده و تا کنون ۱۸ دکل مخابراتی در شهرها و روستاها این شهرستان نصب و راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری اضافه کرد: امسال دکل مخابراتی روستای سرمک از مناطق دور افتاده دشتی نصب و راه اندازی شد و کار نصب دکل مخابراتی در روستای دهوک نیز در دست اجراست که به زودی این روستا نیز به اینترنت پر سرعت برخوردار خواهد شد.

فرماندار دشتی ادامه داد: در چند سال گذشته بیش از ۱۵۰ کیلومتر فیبر نوری در شهرستان نصب و راه اندازی شده که باعث بهبود خدمات دولت الکترونیکی شده است.

نادری گفت: هنوز تعداد از روستاهای دشتی با مشکل زیرساخت‌های ارتباطی مواجه هستند و با توجه به برگزاری انتخابات حساس مجلس در سال جاری انتظار می‌رود با نصب دکل‌های جدید این روستاها نیز از اینترنت پرسرعت برخوردار شوند.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفر جمعیت در ۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

۷۲۰۶/‏۶۰۴۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، علی شاهی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران شهرستان خوشاب با تاکید بر حفظ سلامتی توسط مردم و مشارکت خیران‌در حوزه سلامت اظهار کرد: جوانی جمعیت موضوع مهمی است که رهبری در ۱۰ سال گذشته تاکید فراوانی بر آن دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوشاب اضافه کرد: آمار رشد جمعیت مطابق استانداردها ۲.۵ درصد باید باشد ولی در شهرستان خوشاب حدود ۲ درصد که زنگ خطر برای شهرستانی است که در حوزه کشاورزی جوانانش نقش مهمی در تولیدات کشاورزی دارند.

وی با اشاره به نوشتن برنامه ۵ ساله در حوزه بهداشت خوشاب افزود: تشکیل مجمع خیرین در شهرستان خوشاب گام بلند و مؤثری برای مشارکت خیرین در حوزه سلامت است که متأسفانه صدور مجوز آن کمی طولانی شد.

شاهی با اشاره به مشکلات ساخته نشدن بیمارستان در سلطان‌آباد گفت: کم کاری از طرف مسؤولان شبکه بهداشت و بقیه در شهرستان وجود ندارد و در حال حاضر منتظر دریافت مجوز از مسؤولان کشوری هستیم.

کد خبر 6089135

دیگر خبرها

  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است
  • امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • بهبود سرعت و کیفیت اینترنت با اجرای فیبرنوری در خوزستان
  • اینترنت اختصاصی  یا اختلالی؟
  • اینترنت خانگی 5G چیست؟