Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@12:22:57 GMT

شکایت مستند و جدی فولاد از خرید جدید استقلال

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۱۰۸۹

سرپرست تیم فولاد خوزستان در واکنش به خبر حضور بلبلی در تمرینات تیم استقلال تهران واکنش شدیدی مشان داد و تیم تهرانی را به شکایت تهدید کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، این مقام در باشگاه فولاد گفت: واقعا جای تعجب دارد بازیکنی که با باشگاه فولاد خوزستان قرارداد بسته، سر از تیم استقلال در می‌آورد و بدون نگرانی از عواقب احتمالی آن، فرهنگ بی اخلاقی در فوتبال را ترویج می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اسماعیل حاجی زاده در خصوص اقدامات باشگاه فولاد خوزستان در زمینه قرارداد این بازیکن، اظهار داشت: بلبلی با توجه به درخواست جواد نکونام، اولین بازیکنی بود که باشگاه فولاد خوزستان باب مذاکره جدی را با او گشود و پس از توافقات مالی نهایتا در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل و سرمربی قرارداد این بازیکن بسته شد. شواهد و مدارک حقانیت فولاد را در این زمینه اثبات می‌کند چراکه امضاء و اثر انگشت این بازیکن پای تمامی صفحات قرارداد درج شده و مکاتبات و سوابق نیز در این زمینه موجود است.

سرپرست تیم فولاد در ادامه افزود: این بازیکن پس از توافق با فولاد در چرخشی نامتعارف و غیر اخلاقی که با انگیزه مالی همراه بوده، اینبار به سراغ پیشنهاد استقلال می‌رود و دومین قراردادش را امضا می‌کند و به جای حضور در تمرین فولاد سر از استقلال در می‌آورد. پس از این ماجرا باشگاه فولاد خوزستان با اطمینان از تخلف بلبلی در قرارداد بسته شده پیگیری‌های قضایی را در سطوح مختلف آغاز کرده و قطعاً با توجه به پایمال شدن حق باشگاه فولاد این موضوع را دنبال می‌کنند تا مانع از حضور این بازیکن در رقابت‌های لیگ نوزدهم شوند.

حاجی زاده موضوع تخلف این بازیکن را بسیار مهم دانست و خطاب به مسئولان نظارتی ورزش اظهار داشت: سکوت در برابر این گونه بی اخلاقی‌ها ضربه بزرگی به فوتبال کشورمان است و مطمئنا دودش به چشم همه تیم‌ها می‌رود. امروز باشگاه فولاد خوزستان و در آینده با رواج این اخلاق ناپسند باشگاه‌های دیگر لطمه می‌بینند. ما برای باشگاه ریشه دار و پرافتخار استقلال و هواداران آن احترام خاصی قائلیم و به همین میزان از مسئولان آن انتظار اقدام حرفه‌ای و مسئولانه در این زمینه داریم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: بلبلی تابناک ورزشی استقلال فولاد جبهه پایداری اسحاق جهانگیری بیت کوین سکه ثامن پاتوسی معامله قرن رضا علاءالدین داماد روحانی کمال خرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۱۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم

به گزارش "ورزش سه"، ایوب والی، کاپیتان ارزنده و سابق قرمز پوشان عصر روز سه‌شنبه به صورت سرزده در تمرین فولادی‌ها حضور پیدا کرد و باعث غافلگیری بازیکنان و اعضای کادرفنی و اجرایی شد.

کاپیتان سابق فولاد خوزستان که در نیم فصل رقابت‌ها لیگ برتر کفش‌های خود را آویخت و از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، عصر امروز همراه با بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه در تمرین شاگردان عبدالله ویسی حضور یافت و با اعضای تیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

والی که با حضور خود در محل تمرین روحیه فولادی‌ها را بالا برده بود، با اشاره به شرایط کنونی تیم گفت: بدون تردید اینکه تیم بزرگ فولاد خوزستان در رده‌های پایینی جدول رده‌بندی قرار داشته باشد و برای بقا در مسابقات تلاش کند، برای هیچ کدام از اعضای خانواده فولاد، پیشکسوتان و هواداران عزیز قابل قبول نیست. متاسفانه سلسله اتفاقاتی رخ داد که باعث شد شرایط فولاد به اینجا برسد اما الان زمان پرداختن به این مسائل نیست.

کاپیتان سابق فولاد خوزستان ادامه داد: در وضعیت کنونی وظیفه همه ما حمایت یکپارچه و پشتیبانی بدون تامل از تیم فولاد خوزستان است. ۶ بازی حساس و سخت پیش روی تیم قرار دارد و همه ما امید داریم تا در این مسابقات نتایج مطلوبی به دست بیاید و هواداران شریف و عزیزمان خوشحال شوند.

والی در بخش بعدی صحبت‌هایش گفت: امروز در محل تمرین فولاد با هم تیمی‌های سابق خودم دیدار و تجدید خاطرات کردیم؛ وقتی با آنها صحبت کردم متوجه شدم که یک عزم جدی برای جبران نتایج گذشته و خوشحال کردن هواداران دارند. انتظار همه فولادی‌ها این است که کل اعضای مجموعه همه توان و ظرفیت‌ خود را به کار بگیرند تا در شش مسابقه پایانی لیگ برتر امتیازات لازم جمع آوری شود و انشاالله با عبور از وضعیت کنونی بتوانیم در آینده‌ای نزدیک به دوران افتخارآفرینی برگردیم.

والی در پایان افزود: از همه هواداران عزیز می‌خواهم همچون گذشته پشت تیم باشند و در دیدارهای آینده با حضور در ورزشگاه و حمایت همه جانبه زمینه را برای موفقیت فولاد عزیزمان فراهم کند. قطعا وقتی همه کنار یکدیگر و متحد باشیم، قوی‌تر هستیم و ساده‌تر از پس حریفان برخواهیم آمد.

دیگر خبرها

  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم