Web Analytics Made Easy - Statcounter


«سید عباس موسوی» امروز سه شنبه در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «تحریم بی حاصل رهبری ایران و نیز فرمانده دیپلماسی کشور یعنی بسته شدن همیشگی راه دیپلماسی با دولت مستاصل آمریکا. دولت ترامپ در حال نابودی همه سازوکار‌های جا افتاده بین المللی برای حفظ صلح و امنیت جهانی است»
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دیروز دوشنبه با صدور فرمان اجرایی جدید، تحریم‌های جدیدی علیه ملت ایران وضع کرد تا به زعم خود ایران به میز مذاکره باز گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این راستا استیون منوچین وزیر خزانه داری آمریکا پس از امضای این فرمان در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: تحریم‌های امروز بر نهاد رهبری ایران اعمال می‌شود.
وی با بیان اینکه ما همچنین اقدامات مشخصی را علیه مسئولان اتفاقات اخیر در نظر گرفتیم، گفت: علیرضا تنگسیری (فرمانده نیروی دریایی سپاه) که به بستن تنگه هرمز تهدید کرده بود؛ امیر علی حاجی زاده (فرمانده هوافضای سپاه) که مسئول سرنگونی پهپاد آمریکایی است، محمد پاکپور (فرمانده نیروی زمینی سپاه) هم به این فهرست افزوده شده‌اند.
وزیر خزانه داری آمریکا علت این تحریم‌ها فعالیت‌های اخیر آن‌ها (فرماندهان نظامی) عنوان کرد. روز پنج شنبه هفته گذشته پدافند هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک فروند هواپیمای بدون سرنشین جاسوسی آمریکایی را که به حریم هوایی ایران تجاوز کرده بود مورد هدف قرار داده و سرنگون کرد.
منوچین همچنین اعلام کرد: فرماندهان پنج ناحیه نیروی دریایی سپاه که عبارتند از: عباس غلامشاهی فرمانده منطقه یکم، رمضان زیراهی فرمانده منطقه دوم، یدالله بادین فرمانده منطقه سوم، منصور روانکار فرمانده منطقه چهارم وعلی عظمایی فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه هم به این فهرست اضافه شده‌اند.
این مقام‌آمریکایی اضافه کرد: همچنین رئیس جمهوری به من دستور داد که اواخر هفته، ظریف را هم به فهرست تحریم شدگان اضافه کنم.
وی در حالی که تحریم‌های به اصطلاح جدید را تشریح می‌کرد، اظهار کرد: همانگونه که رئیس جمهوری گفت: این اقدامات برای بازگرداندن ایران به میز مذاکره برای دسترسی به یک توافق جامع است. این اظهارات در حالی بیان شد که روز گذشته نشست بسته شورای امنیت درباره تجاوز پهپاد آمریکایی به حریم هوایی ایران بدون حضور نماینده ایران برگزار شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اقدام ترامپ تحریم رهبری و ظریف نابودی صلح امنیت جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۱۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی یکشنبه شب در دیدار فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه و معاونان وی ضمن تقدیر از حضور سردار هنریان مجرد و سایر فرماندهان این نیرو در مرزبانی گفت: مرزبانان در تأمین و ارتقا امنیت نقش ویژه ای دارند.

وی افزود: مرزداران در سنگر اول پاسداری از کشور قرار دارند و حساسیت کار آنان بسیار بالا و تأثیرگذار است و افتخار می‌کنند برای مردم خدمتگزاری می‌کنند

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با موقعیت شناسی درست و به موقع از ورود هرگونه نا امنی به کشور جلوگیری می‌کنند.

وی گفت: نیروی دریایی سپاه یک نیروی مقتدر در خلیج فارس برای حراست و حفاظت از مرزهای آبی است

وی افزود: با تعامل منطقه دوم دریایی سپاه و سایر نیروهای مسلح در زمینه‌های مختلف، امنیت مطلوبی در منطقه وجود دارد.

سرهنگ خسروی در ادامه، پیگیری حقوق مرزنشینان را یکی از وظایف مهم مرزبانان برشمرد و بیان کرد: مرزبانان با رصد دقیق تحولات مرز و با استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی به استیفای حقوق مرزنشینان می‌پردازند.

کد خبر 6091494

دیگر خبرها

  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح و امنیت است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد