Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@04:27:37 GMT

رشد ۲۹۶ واحدی شاخص کل بورس

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۱۵۲۹

رشد ۲۹۶ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس و اوراق بهادار در ادامه روند صعودی خود در روز گذشته؛ امروز (سه شنبه ۴ تیر) روز معاملاتی خود را با روند صعودی آغاز کرد و رشد ۲۹۶ واحدی را برای خود ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، بورس و اوراق بهادار در ادامه روند صعودی خود در روز گذشته؛ امروز (سه شنبه 4 تیر) روز معاملاتی خود را با روند صعودی آغاز کرد و چراغ های نماگر شیشه ای تالار حافظ سبز رنگ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس شاخص کل بورس در اغاز معاملات رشد 296 واحدی داشت و بر جایگاه 242 هزار و 864 واحد ایستاد.

 

بنابراین گزارش در لیست هفت تایی های پربینده بورس امروز نام نمادهای خساپا – سايپا، وتجارت - بانك تجارت، خودرو - ايران‌ خودرو، تاصيكو - سرمايه گذاري صدرتامين، وپاسار - بانك پاسارگاد، فولاد - فولاد مباركه اصفهان و فملي - ملي‌ صنايع‌ مس‌ ايران‌ به چشم می خورد که در میان آنها خساپا – سايپا، وتجارت - بانك تجارت، وپاسار - بانك پاسارگاد و فملي - ملي‌ صنايع‌ مس‌ ايران‌ روند نزولی دارند و سایر نمادها چهارمین روز از هفته معاملاتی منتهی به 6 تیر را با روند صعودی آغاز کردند.

 

بر اساس جداول معاملاتی صبح امروز (4 تیر) فولاد با 143  واحد، خودرو با 70 واحد، فارس با 43 واحد، اخابر با 42 واحد و کگل با 36 واحد رشد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس دارند و برعکس آنها نمادهای پارس با 69 واحد و جم پیلن با 52 واحد رشد منفی بیشترین تاثیر منفی را صبح امروز بر شاخص کل بورس داشتند.

 

این گزارش می افزاید: فرابورس نیز صبح امروز (4 تیر) رشد داشت و شاخص کل آن با رشد 27 واحدی در جایگاه 3 هزار و 130 واحد قرار گرفت. بر این اساس صبح امروز نمادهای ذوب - سهامي ذوب آهن اصفهان، سمگا - گروه سرمايه گذاري ميراث فرهنگي، دي - بانك دي، كرمان - س. توسعه و عمران استان كرمان، حريل - ريل پردازسير، چكاپا - گروه صنايع كاغذ پارس و زاگرس - پتروشيمي زاگرس در لیست پربیینده های فرابورس قرار داشتند که در میان آنها نمادهای نمادهای ذوب - سهامي ذوب آهن اصفهان، سمگا - گروه سرمايه گذاري ميراث فرهنگي، حريل - ريل پردازسير، چكاپا - گروه صنايع كاغذ پارس روز خود را با روند نزولی آغاز کردند.

بنابرگزارش شبستان، روند صعودی شاخص کل بورس در ادامه روند صعودی روز گذشته بوده است. شاخص بورس از صبح (سوم تیر) روند رو به بالایی داشت و در ساعات نخست با رشد بیش از 2180 واحدی در سطح 238 هزار واحدی جای گرفت. در ادامه روز این روند رو به رشد ادامه داشت تا جایی که در پایان معاملات شاهد رشد 5108 واحدی شاخص کل یعنی معادل 2.15 درصد بودیم که این رشد، شاخص کل بورس را در جایگاه 242 هزار و 567 واحد قرار داد.

 

در پایان معاملات روز گذشته بر اساس جداول معاملاتی شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با 1442 واحد افزایش معادل 2.15 درصد به 68 هزار و 511 واحد، شاخص کل «هم وزن» با 1269 واحد افت معادل 2.25 درصد به 57 هزار و 710 واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با 867 واحد افزایش، معادل 2.25 درصد به 39 هزار و 431 واحد، شاخص آزاد شناور با 5961 واحد رشد، معادل 2.23 درصد به 273 هزار و 423 واحد، شاخص بازار اول با 4084 واحد افزایش معادل 2.31 درصد به 181 هزار و 124 واحد و شاخص بازار دوم با 8701 واحد صعود معادل 1.88 درصد، به 471 هزار و 672 واحد رسید.

 

نمادهای خساپا – سايپا، وتجارت - بانك تجارت، وپاسار - بانك پاسارگاد، خودرو - ايران‌ خودرو، تاصيكو - سرمايه گذاري صدرتامين، سفارس - سيمان فارس و خوزستان و فملي - ملي‌ صنايع‌ مس‌ ايران‌ جزو نمادهای پربیینده صبح بورس بودند که در پایان معاملات نمادهای سفارس - سيمان فارس و خوزستان و فملي - ملي‌ صنايع‌ مس‌ ايران‌ جای خود را به نمادهای فولاد – فولاد مبارکه اصفهان و پترول – گروه پتروشیمی س.ایرانیان دادند.

 

بر اساس جدول معاملاتی سومین روز از هفته نخست چهارمین ماه سال جم پیلن با 432 واحد، کگل با 382 واحد، فولاد با 379 واحدف فملی با 342 واحد، اخابر با 200 واحد، پارس با 198 واحد و مبین با 160 واحد رشد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشتند و به این ترتیب در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس در 321 هزار و 885 نوبت معاملاتی، 3 میلیارد و 490 میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش 9 هزار و 216 میلیارد تومان در بورس معامله شد و ارزش بازار به 13 هزار و 692 میلیارد تومان رسید./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت مجلس مسجد بیرجند شیراز اردبیل غنی سازی اوقات فراغت روزنامه ها فرابورس معاملات بورس بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۱۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۳۵۳.۶۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۱۴۳ میلیارد سهم بود که طی ۵۳,۷۷۳ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۷,۳۶۳.۶۳۲ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۳۷,۳۶۶.۳۳۷ میلیارد ریال شد.

کد خبر 746294

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس تغییر جهت داد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۵ اردیبهشت/رشد۱۰۷۱ واحدی
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • لحظه به لحظه با بورس / افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل
  • افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل بورس