Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@20:09:18 GMT

رونق بازار فرش های تبریزی

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۲۰۹۰

آذربایجان شرقی قطب تولید و صادرات فرش دستباف از جمله فرش های سایز بزرگ به اروپا و حوزه خلیج فارس است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  حدود 800 هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این استان در زمینه تولید فرش دستباف مشغول به فعالیت هستند.  دانلود  

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تولید فرش دستباف سایز بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۲۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساس و بنای توسعه و رونق تولید کشور کارگران هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه اظهار کرد: کارگران در همه عرصه‌ها اعم از صنعتی، خدماتی، کشاورزی با تلاش و پشتکار در پی آبادانی کشور هستند.

وی روز کارگر را به کارگران که با عرق جبین در پی کسب روزی حلال هستند تبریک گفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به نقش مهم کارفرمایان در رونق تولید و سرمایه در کشور اشاره کرد.

وی ادامه داد: کارفرمایان محصولات مورد نیاز را تولید و برای کارگران اشتغال ایجاد می‌کنند.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد شهادت آیت الله مطهری و روز معلم در ۱۲ اردیبهشت ماه؛ هفته معلم را به معلمان و فرهنگیان استان تبریک و از آنان خواست در کنار تعلیم، به تربیت اخلاقی و رفتاری دانش آموزان اهتمام ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام غفوری همچنین به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در هفته آتی اشاره کرد گفت: پهلوان در تاریخ کشورمان یعنی فرهنگ انسانیت، جوانمردی و مردانگی؛ پهلوانان محلات از حق مظلوم و فقرا در مقابل زورگویان و ظالمان دفاع می‌کردند و همیشه به اخلاق‌های جوانمردی و خوب مزیّن بودند و الگوی برای جوانان و نوجوانان محلات محسوب می‌شدند لذا باید این فرهنگ را پاس بداریم.

کد خبر 6089167

دیگر خبرها

  • رونق تولید در گرو تلاش کارگران
  • اساس و بنای توسعه و رونق تولید کشور کارگران هستند
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان
  • رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • روابط عمومی؛عامل کلیدی در رونق کسب و کار‌ها
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند