Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهجوری از رسیدگی به وضعیت خانه های آسیب دیده در شهرستان شازند از هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ «محمد مهجوری» امروز (سه شنبه۴تیر) در در دیدار با مسئول بهزیستی، رئیس بنیاد مسکن، مسئول مهندسی کمیته امداد و سرهنگ مداحی جانشین بسیج سازندگی سپاه روح ا... شهرستان که با موضوع رسیدگی به منازل آسیب دیده در بارش های ابتدای سال جاری و خسارات وارده به منازل هموطنان در این شهرستان برگزار شد، گفت: رسیدگی به این منازل باید در اسرع وقت انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فرمانده سپاه ناحیه شازند در خصوص اجرای طرح محرومیت زدایی و مقاوم سازی منازل در برابر حوادث طبیعی افزود: باید در این راستا تلاش شود تا باز هم شاهد بروز چنین مشکلاتی نباشیم.

 

 

وی با اشاره به اینکه احداث، بازسازی و ترمیم خانه های آسیب دیده از بارش های اخیر از هشتم تیر ماه سال جاری آغاز می شود، ادامه داد: این کار با مشارکت بنیاد مسکن، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی انجام خواهد شد.

 

 

این مقام مسئول اضافه کرد: از هفته آینده 70 واحد منزل مسکونی در شهرستان و به خصوص مناطق روستایی جهت پیشگیری از بروز تخریب در زمان وقوع حوادثی چون سیل و ... مقاوم سازی خواهند شد و منازلی که قابل ترمیم نیست و نیاز به احداث مجدد دارد با تایید گروه مهندسی ساخته خواهد شد.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه شارند ادامه داد: با تدابیر فعلی، نیروهای جهادی می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن با مصالح مرغوب و رعایت اصول مهندسی و عمرانی، پروژه مد نظر را آغاز نمایند.

 

 

مهجوری با بیان اینکه با پیگیری وضعیت مالی برخی شهروندان توسط بنیاد مسکن، تسهیلات چهل میلیون تومانی به این افراد تعلق خواهد گرفت، خاطر نشان کرد: مسئولین اجرای طرح محرومیت زدایی با قرار دادن همت مضاعف در برنامه کاری این پروژه تمام تلاششان خدمت به مردم عزیز این میهن اسلامی است و به یاری پروردگار، قبل شروع فصول سرد سال این پروژه تکمیل خواهد شد تا اندکی از مشکلات همنوعان آسیب دیده برطرف شود.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز اوقات فراغت اردبیل بیرجند خطبه نماز جمعه نماز جمعه خراسان جنوبی مسجد فرمانده سپاه شهرستان شازند استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۲۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمار پس از کمک به سیل‌زدگان برزیل: دعا می‌کنم اوضاع به حالت عادی برگردد

نیمار از دنبال کنندگانش خواسته است تا به یاری آسیب دیدگان بشتابند. 

نیمار، ستاره الهلال، پس از ارائه کمک‌های غذایی به سیل‌زدگان برزیل، پیامی منتشر کرد.

طرفداری | به گزارش سایت گل، این روزها، سیلی گسترده پس از بارش شدید باران در سراسر برزیل جاری شده است. طبق آخرین گزارش‌های رسانه‌ها، نزدیک به 85 نفر جان خود را از دست داده‌اند و حدود ۱۵۰ هزار نفر از خانه‌های خود آواره شده‌اند. در این زمان سخت، نیمار ستاره برزیلی با ارسال کمک‌های غذایی به کشورش و تشویق مردم به کمک بیشتر، دست یاری رساند.

این ستاره 32 ساله تصویری از یک هواپیمای حامل کمک‌های غذایی به برزیل را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و در توضیح آن نوشت:

اصلا دوست ندارم همه کارهایی را که انجام می‌دهم یا کمک‌هایی که می‌کنم را به اشتراک بگذارم، چرا که کسی که این کار را انجام می‌دهد، آن را از ته قلبش انجام می‌دهد، نه برای دیده شدن. بنابراین، این پست برای تشویق بیشتر مردم به کمک است. می‌خواستم از خلبانان هواپیما و همه افراد مشارکت کننده، تشکر کنم. از راه دور دعا می‌کنم که همه چیز به حالت عادی برگردد... حواس پدرم به من هست و تمام کمک‌های ممکن را انجام می‌دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • ۱۱۰هزار مدرسۀ آسیب‌دیده در کشور سال ۱۴۰۳ نوسازی می‌شود
  • نیمار پس از کمک به سیل‌زدگان برزیل: دعا می‌کنم اوضاع به حالت عادی برگردد
  • معاونان وزیر راه و شهرسازی به مشکلات مردم قم رسیدگی می کنند
  • توزیع اقلام امدادی میان عشایر آسیب‌دیده از بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • سرقت از منازل در پوشش خانواده
  • پوشش کامل فیبرنوری استان قم تا یک هفته آینده انجام می‌شود
  • حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند
  • پوشش کامل فیبر نوری قم ظرف یک هفته آینده انجام می‌شود
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • خسارت سیل و تگرگ به مزارع کازرون