Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: جشنواره تحرک و نشاط شهری به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در چهار بوستان شهر قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط‌عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، محمد درافشانی در تکمیل این خبر افزود: جشنواره تحرک و نشاط شهری شامگاه سوم تا ششم تیرماه سال جاری با مشارکت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در بوستان های شهدا، ملت، پامچال و باراجین برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ایجاد نشاط اجتماعی، اطلاع رسانی و پیشگیری از اعتیاد به موادمخدر را از جمله اهداف مهم برگزاری این جشنواره برشمرد و اظهار کرد: به یقین برگزاری چنین اقدامات فرهنگی در راستای کاهش تقاضا و میل به مواد مخدر مؤثر خواهد بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: اجرای نمایش طنز، استندآب کمدی، موسیقی، ارائه آموزش‌های شهروندی با حضور کارشناس مواد مخدر، ویژه برنامه‌های کودک، مسابقه خانواده و برنامه‌های مفرح فرهنگی از جمله بخش‌هایی است که در این جشنواره برای شهروندان اجرا می شود.

جشنواره تحرک و نشاط شهری سوم تیرماه در بوستان شهدا، چهارم در بوستان ملت، پنجم در بوستان پامچال و ششم تیرماه در بوستان باراجین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال پیشگیری از اعتیاد خانواده شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرداری مبارزه با مواد مخدر قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ علی‌اصغر محمدپور گفت: در راستای برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی جهرم هنگام گشت‌زنی در جاده ها به یک سواری پراید حامل ۲ سرنشین مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سرنشینان اقدام به بلعیدن مواد مخدر کرده‌اند و قصد انتقال آن را به شیراز دارند.

فرمانده انتظامی جهرم با بیان این که پس از انتقال به مقر انتظامی و خروج مواد مخدر از معده قاچاقچیان، در مجموع ۱۵۰ بسته هروئین به وزن یک کیلو و ۱۵۴ گرم کشف شد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • جشنواره سراسری اقوام ایران زمین در لرستان برگزار می‌شود
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان