Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@21:58:32 GMT

تخلف بشار رسن، همام طارق و ۷۰ بازیکن عراقی دیگر

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۲۴۵۸

تخلف بشار رسن، همام طارق و ۷۰ بازیکن عراقی دیگر

به گزارش وانانیوز، 

بر اساس گزارش‌‌های منتشر شده در رسانه‌های عراقی، 72 بازیکن عراقی مظنون به تخلف سنی و جعل سند در این زمینه شده‌‌اند که در این بین نام بازیکنانی همچون بشار رسن هافبک پرسپولیس، همام طارق هافبک استقلال و مهند علی ستاره تیم ملی عراق در مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 دیده می‌شود.

بر اساس این گزارش‌ها کمیسیون صداقت عراق از فدراسیون فوتبال عراق خواسته تا 72 بازیکن عراق را به ظن تخلف سنی و جعل سند به طور موقت از فعالیت‌های فوتبالی محروم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود ملی‌پوشان این لیست بلند بالا از همراهی تیم ملی فوتبال عراق به طور موقت محروم می‌شوند که اگر این اتفاق بیفتد عراق که خود را آماده حضور در مسابقات مشترک مرحله انتخابی جام جهانی 2022 و مرحله انتخابی جام ملت‌های 2023 می‌کند، ضربه بدی خواهد خورد.

سرچکو کاتانتس، سرمربی اسلوونیایی تیم ملی فوتبال عراق گفته در صورتی که 12 بازیکن کلیدی‌اش محروم شوند، حاضر به تمدید قراردادش با فدراسیون فوتبال عراق نخواهد بود.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال عراق استقلال تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۲۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تعداد تخلفات در آزمون سراسری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ گفت: با به کارگیری تمهیدات حفاظتی جدی مختص قبل و حین برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۳، وقوع تخلفات به طور چشمگیری کاهش یافته است.

عبدالرسول پورعباس افزود: در جلسه نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ تنها یک مورد تخلف مشاهده شده است.

وی توضیح داد: در یکی از حوزه‌های برگزاری آزمون، داوطلبی قصد عکس برداری از سؤالات و ارسال آن را داشته که مراقبین متوجه موضوع شده و از بروز تخلف ممانعت کرده‌اند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: سال گذشته نیز تنها قصد اقدام برای یک مورد تخلف در هنگام برگزاری آزمون سراسری گزارش شد که البته از انجام اقدام غیرقانونی جلوگیری شده بود.

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار پس از شش ساعت تلاش پیدا شد
  • پیدا شدن جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار
  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • کاهش تعداد تخلفات در آزمون سراسری
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • پلمب مطب غیر مجاز مداخله گر در زمینه پوست، مو و زیبایی در قم