Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@04:55:06 GMT

تلاش سناتور آمریکایی برای تحریم عربستان

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۲۶۳۷

تلاش سناتور آمریکایی برای تحریم عربستان

سناتور باب منندز، از نیوجرسی قصد دارد به دلیل دور زدن کنگره توسط ترامپ، مانع از فروش ۸ میلیارد دلار سلاح به عربستان و امارات شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از رویترز،  تلاش سناتور امریکایی برای توقف معامله تسلیحاتی 8 میلیارد دلاری ترامپ با عربستان همچنان ادامه دارد. سناتور باب منندز، از نیوجرسی قصد دارد به دلیل دور زدن کنگره توسط ترامپ، مانع از فروش 8 میلیارد دلار سلاح به عربستان و امارات شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سناتور دموکرات بدین منظور پیش‌نویس لایحه‌ای را تقدیم کنگره می‌کند تا جلوی معامله مذکور که غیرقانونی اعلام شده را بگیرد.

 

منندز اعلام کرد فروش سیستم PGM ساخت کمپانی Raytheon باعث کشته شدن تعداد زیادی از مردم یمن شده است.

 

این بیست ودومین لایحه منع فروش سلاح از ماه گذشته بدین سو است که مطرح می‌شود.

 

ترامپ به بهانه تهدید ایران، کنگره را دور زده و با این بهانه، معاهدات تسلیحاتی گسترده‌ای را بدون اجازه کنگره امضاء کرده است.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز مسجد اردبیل قوه قضائیه خطبه نماز جمعه نماز جمعه حمله عربستان به یمن عربستان مسلمانان آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۲۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

به گزارش صدای ایران،معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعا‌های رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز برای تولید سلاح اتمی، چند هفته فاصله دارد، گفت که برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم.


دیگر خبرها

  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • سناتور آمریکایی: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • در کنگره سازمان همبستگی کشورهای اسلامی در مکه مکرمه