Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@08:56:24 GMT

جدول/ کاهش قیمت میوه‌های تابستانه

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۲۷۶۹

جدول/ کاهش قیمت میوه‌های تابستانه

رئیس اتحادیه بارفروشان از کاهش نرخ گوجه فرنگی، پیاز و برخی میوه های تابستانه در پی فراوانی عرضه خبر داد و گفت: نرخ سیب زمینی تغییری نداشته است.

به گزارش مشرق، حسن صابری از کاهش قیمت گیلاس، موز و زرد آلو در میدان مرکزی میوه و تره بار نسبت به هفته گذشته خبر داد.

وی گفت: گوجه فرنگی و پیاز نیز کاهش نرخ جزئی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: واقعاً افزایش قیمت لبنیات غیر قانونیه؟! اجاره ماهانه ۳۰ میلیونی دکه‌های سیار! +عکس

به گفته این مقام مسئول نرخ سیب زمینی بدون تغییر به هفته گذشته در میدان مرکزی بین ٥٠٠٠ تا ٧٠٠٠ تومان در هر کیلوگرم است.

وی قیمت موز را کیلویی بین ٩٠٠٠ تا ١٠٥٠٠ تومان، گیلاس صورتی را ١٠٠٠٠ تا ١٤٠٠٠ تومان و گیلاس تکدانه را ١٤٠٠٠ تا ٢٢٠٠٠ تومان عنوان کرد.

صابری افزود: قیمت هرکیلوگرم زرد آلو نیز بین ٥٠٠٠ تا ١٢٠٠٠ تومان، گوجه فرنگی بین ٢٥٠٠ تا ٤٠٠٠ تومان، پیاز زرد بین ١٠٠٠ تا ٢٨٠٠ تومان و پیاز شیری بین ٢٥٠٠ تا ٣٥٠٠ تومان است.

قیمت انواع میوه، سبزی و صیفی جات در هفته جاری به شرح جدول ذیل است؛

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز پهپاد آمریکایی لیگ ملت های والیبال جدول قیمت سیب زمینی میوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۲۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت طلا و سکه، روز چهارشنبه با کاهش قیمت دلار و افت اونس جهانی طلا همراه شد. در پنجمین روز معاملاتی هفته، سکه‌ امامی و نیم‌سکه به کانال پایین‌تر برگشتند.

قیمت طلا و سکه روز چهارشنبه متاثر از کاهش قیمت دلار در روند نزولی قرار گرفت. در روزهای اخیر کاهش قابل توجه اونس‌ جهانی طلا با افت قیمت دلار تراز شد و قیمت طلا و سکه در بازار داخلی را با خود همراه کرد.

تحلیلگران بازارهای مالی کاهش قیمت سکه و طلای آب‌شده را بیشتر از دلار می‌دانند و معتقدند این دو بازار به مرزهای حمایتی میان‌مدتی رسیده‌اند و در نقطه حساسی قرار دارند. در هفته‌ای که گذشت اخبار سیاسی حاکی از آرامش بود و توانست به روند کاهشی بازارهای مالی به‌ویژه طلا و سکه منجر شود.

گفتنی است در لحظه نگارش این گزارش اونس جهانی طلا با رقم ۲۳۲۱ دلاری در حال معامله است.

سکه امامی نیم میلیون تومان ریخت

قیمت سکه امامی روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت با کاهش ۵۰۹ هزار تومانی با رقم ۴۱ میلیون و ۸۹۸ هزار تومان معامله شد. سکه‌ بهار افت ۲۲۰ هزار تومانی داشت و روی قیمت ۳۹ میلیون و ۲۹۵ هزار تومانی ایستاد.

شایان ذکر است در پنجمین روز معاملاتی هفته قیمت نیم‌‌سکه با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی با رقم ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی معامله شد. قیمت ربع‌‌سکه افت ۱۰۰ هزار تومانی پیدا کرد و روی رقم ۱۵ میلیون تومانی ایستاد. قیمت سکه گرمی با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به کانال ۶ میلیون تومانی برگشت و با رقم ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه روند متوازن نداشت

قیمت طلا روز چهارشنبه کاهشی شد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۹‍‍‍۱ هزار تومان کاهش داشت و در کانال ۱۵ میلیونی عقب‌نشینی کرد. این مقدار طلا با قیمت ۱۵ میلیون و ۳۳۲ هزار تومانی معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۲۵ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۵۳۸ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۴۹۱ هزار تومان بسته شد.

حباب سکه در پنجمین روز معاملاتی هفته روند متوازنی نداشت. حباب سکه امامی ۶۹ هزار تومان و سکه گرمی ۴۶ هزار تومان کاهش پیدا کرد. حباب سکه بهار ۲۴۴ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۲۲ هزار تومان و ربع‌سکه ۱۱ هزار تومان رشد کرد.

منبع:‌تجارت نیوز

tags # قیمت سکه و طلا سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  •  پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار