Web Analytics Made Easy - Statcounter

دونالد ترامپ بار دیگر اتهامات مطرح شده از سوی یک نویسنده که او را به تعرض جنسی متهم کرده بود، تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در گفتگویی اختصاصی با پایگاه خبری هیل اتهامات جنسی مطرح شده علیه خود را که از سوی جین کارول، نویسنده و روزنامه‌نگار آمریکایی مطرح شده، شدیداً تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکذیب ترامپ تنها چند ساعت بعد از آن صورت گرفت که خانم کارول در مصاحبه‌ای با یک شبکه خبری جزییات این اتفاق را که در اواسط دهه ۱۹۹۰ میلادی روی داده بود، بیان کرد.

رییس جمهور آمریکا در گفتگوی خود با هیل گفت: من این را با کمال احترام (به کارول) می‌گویم؛ اول اینکه او از آن دسته افرادی که من به آن‌ها علاقه داشته باشم، نیست. دوم؛ چنین اتفاقی هرگز رخ نداده، هرگز.

کارول در گفتگو با شبکه سی‌ان‌ان گفت، ترامپ در رختکن فروشگاه "برگدورف گودمن" به او تجاوز کرده و آن را "مبارزه‌ای" میان خود و ترامپ خوانده است.

ترامپ اتهام مطرح شده از سوی کارول را یک بار در روز جمعه و طی یک بیانیه و بار دیگر روز شنبه و در جمع خبرنگاران تکذیب کرد.

دونالد ترامپ در گفتگو با هیل و در پاسخ به سوالی درباره این اتهامات گفت، هرگز کارول را ندیده است.

او در این باره گفت: این کاملاً دروغ است. من چیزی درباره او نمی‌دانم. اینکه مردم می‌توانند چنین اظهاراتی را بیان کنند، بسیار بد است.

کارول اندکی پس از انتشار اظهارات ترامپ در این مصاحبه، در گفتگوی خود با سی‌ان‌ان گفت: خیلی خوشحالم که از دسته افراد مورد علاقه او نیستم.

او با اشاره به اینکه ترامپ همه اتهامات مطرح شده علیه خود از سوی زنان را تکذیب می‌کند، گفت: او تکذیب می‌کند، تهدید می‌کند و حمله می‌کند.

این اتهام تجاوز جنسی از سوی این زن علیه ترامپ و در کتابی که قرار است او تا چندی دیگر منتشر کند مطرح شده است.

کارول در کتابش نوشته است که در سالهای ۱۹۹۵ یا ۱۹۹۶ در محل فروشگاه "برگدورف گودمن" برخوردی دوستانه با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پیدا کرد اما در ادامه ترامپ این زن را فریب داده و با زور به داخل یک اتاق پُرو کشانده و به او تجاوز کرده است.

این نویسنده گزیده‌ای از کتاب خود را در "مجله نیویورک" منتشر کرده که با عکسی از او و ترامپ به همراه همسرانشان در یک مهمانی در سال ۱۹۸۷ همراه است.

ترامپ اما روز شنبه این عکس را هم تکذیب کرد.

کارول گفته است قصد ندارند علیه ترامپ پرونده‌ای قضایی ثبت کند.

از زمان آغار ریاست جمهوری دونالد ترامپ تاکنون، بیش از ۱۰ زن او را به سوءرفتار جنسی متهم کرده‌اند.

رییس جمهور آمریکا تمامی این اتهامات را رد کرده و کاخ سفید آن‌ها را دروغ خوانده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۲۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است

سخنگوی وزارت خارجه ایران تکرار درخواست غیرقانونی و مبتنی بر دروغ و داستان‌سرایی برخی از قضات آرژانتینی درباره اتباع ایرانی در موضوع پرونده «آمیا» را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضایی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، تأکید کرد اتهامات مطروحه در پرونده علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار بوده و طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچ‌گونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.
 
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

کنعانی به مقامات آرژانتینی توصیه کرد از طرح اتهامات بی‌پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی پور /غضنفری: در عوض رأی دادن به قالیباف، وعده خودرو و وام چندصدمیلیونی دادند/حبیب زاده: تکذیب می کنم
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • اعلام حکم بی‌سابقه علیه توماج صالحی در دادگاه بدوی | جرم او دقیقا چیست؟
  • کنعانی: اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • کلینزمن یا یحیی؟! | گزینه اول و آخر تراکتور کیست؟
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • چین اتهامات جاسوسی آلمان علیه کشورش را رد کرد