Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقام ارشد نظامی روسیه از برگزاری چندین رزمایش جهت حفظ آمادگی نیروهای مسلح این کشور با توجه به آخرین تحولات منطقه و جهان خبر داد.به گزارش بلاغ،یک مقام بلندپایه نظامی روسیه از برگزاری رزمایش‌های غیرمنتظره در این کشور و از سوی «منطقه نظامی مرکزی روسیه»  با توجه به افزایش فعالیت‌های ناتو نزدیک مرزهای  این کشور ، تنش آمریکا و ایران و آخرین تحولات در گرجستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرلشکر «سرگئی لیپووی» از مقام‌های ارشد نظامی روسیه  در گفت‌و‌گو با خبرگزاری «تاس» مهمترین دلیل انجام این رزمایش‌های غیرمنتظره را حفظ آمادگی نظامی با توجه به تحرکات ناتو در مرزهای روسیه، به ویژه منطقه بالتیک و لهستان ، تنش بین آمریکا و ایران و حوادث گرجستان مرتبط دانست.

سرلشکر لیپووی در توضیح خود افزود که این رزمایش‌ها ماهیت «صلح آمیز»  و «تدافعی» دارند.

این رزمایش‌ها با دستور «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه شروع شده و تا 28 ژوئن (پنجشنبه ششم تیرماه) طول می‌کشد و نیروهای شرکت کننده بیش از 50 رزمایش جهت حفظ آمادگی و دفاع از نقاط حیاتی کشور و تاسیسات نظامی انجام می‌دهند. بخش نظامی مرکزی روسیه شامل «ولگا»، «اورال»، «سیبری» و 29 منطقه دیگر است.

بر اساس این گزارش، سخنگوی کرملین چند روز قبل از اعتراضات در گرجستان با عنوان «تحرکات ضد روس» یاد کرد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۲۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین علیداد ی سلیمانی در این دیدار  گفت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با ولایت مداری  و تکیه بر توان و اقتدار نظامی؛ محبوبیت زیادی  بین مردم ایران اسلامی و سایر  ملتهای  جهان دارد . 
همچنین در نشست فرماندهان سپاه ثارالله استان و قرارگاه منطقه جنوب شرق ارتش اعلام شد هدف نیروهای مسلح حفاظت از نظام، آرمانهای انقلاب و خدمت به مردم است.
در این نشست سردار نظری گفت عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور ما است.
امیر غلامعلیان هم گفت نیروهای مسلح با اتحاد و فرماندهی حکیمانه رهبر معظم انقلاب به درجه بالایی از بازدارندگی رسیده اند .

دیگر خبرها

  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • واکنش روسیه به مانور نظامی ناتو در نزدیکی مرز روسیه
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • ارتش روسیه به سامانه ضدهوایی اس-۵۰۰ مجهز می شود
  • تأثیرات راهبردی عملیات وعده صادق در سطح منطقه و جهان
  • سرلشکر باقری: عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی درسطح منطقه و جهان داشت/ همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم