Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@06:05:12 GMT

سن‌سیرو در معرض تخریب؛ پایان کار یک شمایل

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۳۴۵۰

سن‌سیرو در معرض تخریب؛ پایان کار یک شمایل

ورزشگاه سن سیروی شهر میلان، یکی از مشهورترین استادیوم‌های دنیا، در نوبت تخریب قرار گرفته و قرار است استادیومی جدید در کنار محل فعلی آن ساخته شود.

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه سن‌‌سیرو، ورزشگاه تاریخی و شمایل‌گونه شهر میلان، خانه دو باشگاه بزرگ این شهر، آث میلان و اینتر، در نوبت تخریب قرار گرفته و قرار است استادیومی جدید در کنار محلی فعلی آن ساخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بر اساس اعلام رسمی رسانه‌های ایتالیایی قرار است به جای استادیوم تاریخی و 80 هزار نفره‌ سن‌سیرو که چند نسل از فوتبالدوستان دنیا با آن خاطرات بسیاری دارند، استادیومی جدید درست در کنار محل فعلی ساخته شود. البته هر دو باشگاه آث میلان و اینتر در زمان ساخت و ساز استادیوم جدید، همچنان مسابقات خانگی خود را در سن‌سیرو برگزار خواهند کرد.

 

این خبر روز دوشنبه اعلام شد و دنیای فوتبال را در حیرت فرو برد. پائولو اسکارونی، رئیس باشگاه میلان و آلساندرو آنتونلو، رئیس اجرایی باشگاه اینتر، هر دو این خبر را تایید کردند.

 

 

آث میلان از زمان افتتاح سن‌سیرو در سال 1926 بازی‌های خانگی‌اش را در این استادیوم برگزار کرده است. ولی اینتر 19 سال بعد از این تاریخ به سن‌سیرو اسباب‌کشی کرده و از آن زمان تا امروز بازی‌هایش را در سن‌سیرو برگزار می‌کند. سن‌سیرو علاوه بر میزبانی مسابقات این دو باشگاه، بارها میزبان مسابقات تیم ملی ایتالیا هم بوده است.

 

 

پیش از این، شهردار میلان از مخالفت خود با جایگزینی سن‌سیرو خبر داده و گفته بود منتظر پیشنهاد دو باشگاه میلان و اینتر می‌ماند.

 

بپه سالا، شهردار میلان در اوایل ماه جاری میلادی گفته بود:" ساخت یک استادیوم جدید پروژه بسیار پرهزینه‌ای است ولی من نمی‌خواهم به عنوان شهردار روی تصمیم دو باشگاه شهر تاثیر بگذارم. برای همین منتظر می‌مانم تا پیشنهاد دو باشگاه میلان و اینتر به شهرداری ارائه شود. اما اگر نظر من را بپرسید سن‌سیرو ورزشگاه بی‌نظیری است".

 

 

سن سیرو آث میلان اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها سن سیرو آث میلان اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم

عمر مومنی به بهانه قهرمانی اینتر در سری آ و کسب ستاره دوم انیمیشنی را منتشر کرده است.

دانلود (1.6MB)

دیگر خبرها

  • رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود
  • کرسپو و کیول: از فینال استانبول تا لیگ قهرمانان آسیا
  • کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم
  • چشمک ستاره دوم به آبی‌ها
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • سوت پایان دربی میلان و قهرمانی شماره 20 اینتر در سری آ با گزارش روبرتو اسکارپینی / فیلم
  • رفتن پیولی از میلان قطعی شد
  • اکران «اینترستلار» ایتالیایی در سن سیرو
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت