Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@03:38:53 GMT

جلسه بررسی مطالعه چند مسیر جهت احداث برای عشایر

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۴۰۱۳

جلسه بررسی مطالعه چند مسیر جهت احداث برای عشایر

فرماندار تالش از مطالعه چند مسیر برای احداث جاده برای عشایر استان گیلان و اردبیل خبر داد.

به گزارش ایلنا از تالش،جلسه بررسی راه عشایری بخش حویق با حضور سید عیسی مهدوی فرماندار تالش به همراه معاون عمرانی فرماندار بخشدار حویق و روسای ادارات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان تالش در فرمانداری نمین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تالش در این جلسه گفت : عشایر بخش حویق به دلیل نبود راه دسترسی به مناطق ییلاقی خود ، مجبور به تردد از شهرستان نمین اردبیل هستند.

وی با اشاره به اینکه در جلسه امروز مصوب شده که حدود 8 کیلومتر راه دسترسی عشایر نمین و حویق به ییلاقات بهسازی شود ، افزود : تالش حدود 11 هزار عشایر دارد که اغلب در مناطقی هم مرز با استان اردبیل قرار دارند.

مهدوی در پایان گفت : چندین راه دسترسی برای ییلاقات بخش حویق معرفی شده است که پس از بررسی و اعلام نطریه کارشناسی اداره راه و منابع طبیعی سریعا اقدامات لازم برای احداث این مسیر صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان اردبیل استان گیلان کارشناسی کشاورزی و منابع طبیعی منابع طبیعی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۴۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه جستجوی مغروق نازلوچای با پهپاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار ارومیه بعد از بازدید از محل حادثه با حضور در بخشداری نازلو جلسه کمیته بحران تشکیل داد.

عماری فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان پس از بازدید از محل غرق شدن جوان ارومیه ای در رودخانه نازلو چای با تشکیل جلسه ای فوق العاده بحران در محل بخشداری نازلو با حضور معاون عمرانی فرماندار، بخشدار نازلو، رئیس حوزه قضایی نازلو، رئیس منابع آب منطقه ای نازلو و انزل، نیروی انتظامی و نیرو های امدادی و نجات ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام شده توسط دستگاه های مربوطه هماهنگی لازم و دستورات لازم برای  ادامه جستجو داده شد.

در این جلسه مقرر شد، آب منطقه ای نازلو و انزل با استفاده از یک دستگاه پهباد از روز جاری نسبت به بررسی مسیر نازلو برای جستجو فرد مغروق اقدام کنند.

همچنین مقرر شد نیرو های امدادی با همکاری دهیاران و افراد محلی به جستجوی کل مسیر رودخانه از محل حادثه تا پایین ادامه دهند.

 

 

دیگر خبرها

  • تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت به عشایر اندیشیده شود
  • بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران/ لزوم تطبیق طرح با شرایط امروز جمعیتی
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • ادامه جستجوی مغروق نازلوچای با پهپاد
  • ۳۰۰ طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی اردبیل عملیاتی شده است
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر
  • افشاگری سلیمی نمین علیه مهدی نصیری
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • باید از ظرفیت‌های ارزنده جوانان عشایر بیشتر بهره‌مند شویم