Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-06@16:36:32 GMT

کف قیمت پژو 301 تولید داخل چند تومان خواهد بود ؟

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۴۳۷۳

کف قیمت پژو 301 تولید داخل چند تومان خواهد بود ؟

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  چند سال پیش که برای اولین بار یحث تولید پژو 301 در ایران مطرح شد، صحبت ها اینگونه بود که قرار است این خودرو در رده خودروهای نسبتا ارزان بازار قرار بگیرد. از آن زمان مدت ها گذشته و اکنون بازار و قیمت خودرو در شرایطی کاملا متفاوت قرار گرفته است.

 

آن‌گونه که آمارها نشان می‌دهد، بیش از ٨٠‌ درصد خرید و فروش‌های انجام‌شده طی ‌‌سال ٩٧ در بازار مربوط به خودروهای کمتر از ٥٠‌ میلیون تومان بوده است و به دلیل کاهش قدرت خرید، بسیاری از ایرانی‌ها قادر به خرید خودروهای گرانقیمت نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محصولی که قرار بود جایگزین پژو ٤٠٥ در بازار ایران شود، به گفته  مسئولان ایران‌خودرو قیمتی بالاتر از دنا پلاس خواهد داشت. البته به گفته کارشناسان صنعت خودرو با در نظر گرفتن شرایط امروز،  حداقل ٢٠٠‌ میلیون تومان قیمت خواهد داشت، البته به‌ طور قطع  هزینه تولید در‌ سال آینده به‌مراتب بالاتر خواهد رفت.

 

خودروتک

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بازارخودرو پژو 301 اقتصاد جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز خودروهای چینی +جدول

امروز (یکشنبه) قیمت فونیکس FX پریمیوم در بازار آزاد تهران ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

به گزارش مشرق، بر اساس قیمت ماشین‌های چینی در بازار، قیمت جک S ۳ اتوماتیک سال ۱۴۰۳ به یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت فونیکس FX پریمیوم نیز ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

بر اساس قیمت ماشین‌های چینی در بازار، قیمت جک S ۳ اتوماتیک سال ۱۴۰۳ به یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت فونیکس FX پریمیوم نیز ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

قیمت فوتون تونلند ۲.۸ لیتر حوالی یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان شده است. همچنین قیمت لاماری ایما صفر نیز ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است. برای خرید چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۳ نیز باید یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه کنید.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت جک، لاماری و فونیکس در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید:

منبع:فرارو

دیگر خبرها

  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه خودروهای وارداتی قرار گرفت
  • متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزییات
  • قیمت نیسان سانی در بازار، قدیمی‌ترین خودرو وارداتی
  • قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول
  • قیمت روز خودروهای چینی +جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کدام خودرو امروز گران شد؟
  • قیمت خودرو امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول
  • چه کسانی خودروهای وارداتی برقی را خواهند خرید؟
  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟