Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ بهروز اسودی در یکصد و شصت و پنجمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اعلام این خبر افزود: تا کنون ۷۴۹ واحد تولیدی استان بالغ بر ۸۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند.

وی با اشاره به پرداخت بیش از ۸۷درصد از سهم استان در تسهیلات رونق تولید ، اذعان داشت؛ از مجموع تسهیلات پرداخت شده به واحدهای تولیدی استان ۱۴۰ واحد به ارزش ۷۳۵۰ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۶۰۹ واحد به ارزش ۱۲۶۰ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان افزود: در جلسات کمیته بررسی تسهیلات و تامین مالی بنگاه های تولیدی استان پرونده ۱۳۰۷ واحد تولیدی متقاضی تسهیلات بررسی و به بانکهای عامل جهت دریافت تسهیلات معرفی شده است که پرونده ۲۱۵ واحد تولیدی متقاضی جهت پرداخت تسهیلات به ارزش حدود ۸هزار میلیارد ریال در حال بررسی و عقد قرارداد است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: از ۱۴۰ واحد صنعتی دریافت کننده تسهیلات رونق تولید توسط کمیته پایش ، نظارت صورت گرفته که با پرداخت تسهیلات به این واحدها ، ۲۹۵ فرصت شغلی جدید ایجاد شده است که ۷۸درصد از اشتغال تعهد شده در این واحدها محقق شده است.

بهروز اسودی با اشاره به دیگر دستور کار این نشست گفت: در این جلسه نیز با تصمیم اعضای کارگروه با معرفی ۱۱ واحد تولیدی دیگر به بانکهای عامل جهت دریافت تسهیلات به رقم ۸۹۶ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۷۰ نفر موافقت شد.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان همچنین از بررسی مشکلات ۷۹۱ واحد تولیدی مشکل دار در جلسات این کارگروه خبر داد و تصریح کرد: در آخرین دستور کار این نشست مشکلات بانکی ، تامین اجتماعی و زیربنایی سه واحد تولیدی کیان شکلات کیمیا ، متالوژی اسپوتا و آزاد بال شرق بررسی شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خاطرنشان کرد: ۱۸۰۱ مصوبه در جهت رفع موانع تولید استان به تصویب اعضای کارگروه رسیده است که ۴۲درصد مصوبات مربوط به امور بانکی و تسهیلات، ۱۷درصد مربوط به امور زیر بنایی ، ۱۶درصد مربوط به امور مالیاتی، ۱۱درصد مربوط به تامین اجتماعی و ۱۴درصد نیز مربوط به سایر می باشد که ۷۱درصد این مصوبات اجرایی شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سمنان اشتغال رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۴۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل از پرداخت ۲۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج برای ۱۴ هزار متقاضی و ۶۴۴ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری برای ۱۱ هزار و ۳۰۰ متقاضی در استان طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، یاسر عبداللهی‌عابد در نشست بررسی روند پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری که با حضور مدیران بانک‌ها برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته، ۲,۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج برای ۱۴ هزار متقاضی و ۶۴۴ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری برای ۱۱ هزار و ۳۰۰ متقاضی در استان اردبیل پرداخت شد.

وی با تشریح عملکرد هر کدام از بانک‌ها در زمینه وضعیت پرداخت تسهیلات افزود: سرعت‌بخشی به پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار مورد تأکید است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با اشاره به وجود برخی روش‌های الکترونیکی در تعدادی از بانک‌ها، تصریح کرد: معرفی و اطلاع‌رسانی این شیوه‌های مجازی به متقاضیان تسهیلات، در تسریع پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار اهمیت دارد.

افسانه جهانی، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل نیز در این نشست با اشاره به هدف‌گذاری پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن در قانون بودجه تبصره ۱۳ بند «ب» گفت: خواستار پیگیری بانک‌ها برای پرداخت این تسهیلات به واجدان شرایط و کاهش صف‌های انتظار هستیم.

جهانی ادامه داد: میزان تسهیلات برای فرزند اول ۴۰ میلیون تومان، دوم ۸۰ میلیون تومان، سوم ۱۲۰ میلیون تومان، چهارم ۱۵۰ میلیون تومان و پنجم ۲۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایمنا، در این نشست مدیران بانک‌های استان اردبیل گزارشی را از میزان پرداختی تسهیلات ابلاغی در زمینه ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن ارائه کردند.

کد خبر 747465

دیگر خبرها

  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی