Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@09:43:42 GMT

لیورپول، فصل آینده مصمم به قهرمانی در لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۴۷۳۸

لیورپول، فصل آینده مصمم به قهرمانی در لیگ برتر

جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول می‌گوید این تیم بعد از ناکامی در فتح لیگ برتر انگلیس در فصل گذشته، مصمم است فصل آینده عنوان قهرمانی لیگ را به کارنامه افتخاراتش اضافه کند.

به گزارش "ورزش سه"، جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، تیمی که فصل گذشته در رقابت شانه به شانه و نفس‌گیر برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس با شاگردان پپ گواردیولا در منچسترسیتی، با اختلاف یک امتیاز ناکام ماند تا آرزویش برای قهرمانی در انگلیس به آرزویی سه ساله تبدیل شود می‌گوید این باشگاه مصمم است فصل آینده جبران مافات کرده و قهرمانی در لیگ برتر را به کارنامه پرافتخارش اضافه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با اینکه شاگردان یورگن کلوپ فصل گذشته توانستند فاتح فوتبال اروپا شده و با جام قهرمانی چمپیونزلیگ به خانه برگردند ولی ناکامی در فتح لیگ برتر، همچنان هواداران این تیم را آزرده‌خاطر کرده است.

 

 

هندرسون، کاپیتان لیورپول به هواداران این تیم قول می‌دهد که این تیم فصل آینده با عزم راسخ برای قهرمانی در انگلیس به میدان خواهد رفته و می‌گوید:" باشگاهی با تاریخ و عظمت لیورپول باید هر سال برای قهرمانی تلاش کند. ما امیدواریم و باور داریم که این تازه شروع روند موفقیت‌های بزرگ ما است".

 

جردن هندرسون در ادامه گفت:" ما همچنان برای موفقیت‌های بیشتر عطش داریم. البته ما باید به عملکرد فصل گذشته‌مان در لیگ برتر افتخار کنیم. کسب 97 امتیاز و تنها یک شکست در طول فصل و از دست دادن قهرمانی تنها با یک امتیاز واقعا باعث افتخار است".

 

کاپیتان لیورپول در ادامه گفت:" ما فصل آینده هر کاری از دستمان برآید انجام می‌دهیم تا جام قهرمانی لیگ برتر را برای هواداران‌مان بدست بیاوریم".

جوردن هندرسون لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها جوردن هندرسون لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار هواداران اورتون پس از پیروزی مقابل لیورپول: در گودیسون‌پارک لیگ را از دست دادید! / فیلم

لیورپولِ یورگن کلوپ در چارچوب دیداری معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف اورتون رفت که این بازی با برتری 2-0 تافی‌ها همراه شد تا امید قهرمانی برای لیورپول در لیگ برتر انگلیس به طور کامل از بین برود.

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • کاپیتان لیورپول پشت جانشین کلوپ درآمد
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • شعار هواداران اورتون پس از پیروزی مقابل لیورپول: در گودیسون‌پارک لیگ را از دست دادید! / فیلم
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • اینزاگی با تماس‌ها از لیگ برتر بمباران شده است!