Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جدید باشگاه الاهلی عربستان اعلام کرده که این باشگاه به جذب یک هافبک بازیساز و یک مدافع میانی نیاز دارد در همین حال رسانه‌های عربستانی از مذاکره باشگاه الاهلی با هافبک برزیلی الهلال خبر می‌دهند. ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم, کارلوس ادواردو هافبک برزیلی الهلال عربستان مورد توجه دو باشگاه الاهلی و الاتحاد قرار گرفته و البته به باشگاه الاهلی نزدیک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با روزنامه الریاضیه از تمایل خودش برای جذب یک هافبک بازیساز خارجی و یک مدافع میانی خبر داده است.

بر این اساس گفته می‌شود در صورت تایید نهایی برانکو ، ادواردوی برزیلی به الاهلی می‌پیوندد تا نخستین خرید مورد تایید مربی کروات در فصل نقل و انتقالات باشد و در اردوی اتریش سبزپوشان را همراهی خواهد کرد.

برانکو: از پرسپولیس رفتم چون به قراردادم احترام نگذاشتند/ جدایی برای من و هواداران بسیار سخت بود

انتهای پیام/

R7878/P/S3,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط برانکو ایوانکوویچ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۴۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست

به گزارش “ورزش سه”، از شب قبل بازی استقلال معلوم بود که صفا هادی به دلیل مصدومیت با مشکل برای بازی استقلال مواجه است و به همین دلیل هم از ترکیب خارج شد.

در غیاب او سیدمهدی حسینی و ریکاردو الوز برای تراکتور بازی کردند و گوستاوو واگنین و مهدی هاشم‌نژاد نیز روی دست آنها بودند.

به هر حال صفا هادی مصدومیت خود را سپری کرده و مشکلی برای بازی فولاد نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مصلحت قطعی همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • تشکر روبرتو فیرمینو از هواداران الاهلی پس از برد مقابل ضمک: سه امتیاز بزرگ / فیلم
  • گلزنی ریاض محرز و روبرتو فیرمینو برای الاهلی در جریان برتری 4-1 مقابل ضمک / فیلم
  • شوکه شدن مدیران بایرن مونیخ از تصمیم رالف رانگنیک
  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!