Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@14:57:20 GMT

فائقه دوستی که بود؟

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۴۸۳۴

فائقه دوستی که بود؟

فرارو- زندگی و مرگ چهره‌های تلویزیونی و هر آن چه در فاصله این آغاز و پایان اتفاق می‌افتد، همیشه موضوع کنجکاوی‌ها بوده است. شهرت و محبوبیت چهره‌های تلویزیونی متفاوت است؛ بعضی از این چهره‌ها با اجرا‌ها و اعتراضات و حواشی برنامه هایشان محبوب می‌شوند و برخی با مرگشان. فائقه دوستی یکی از آن چهره‌هایی بود که با مرگش مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فائقه دوستی مجری دو برنامه‌ای بود که تلاش می‌کرد سبک زندگی اسلامی را از خلال گفتگو با زنان محجبه تبلیغ کند. برنامه «از لاک جیغ تا خدا» و «گردونه» _. هر دو به کارگردانی هاشم تفکری بافقی _. نه تنها هیچوقت جایی در لیست برنامه‌های پربیننده صدا و سیما نداشتند بلکه نوع نگاهشان به موضوع حجاب با همان دوگانه سازی‌های رایج پیش می‌رفت.   بیشتر بخوانید: علت مرگ غیرمنتظره فائقه دوستی مجری جوان تلویزیون چه بود؟   فائقه دوستی ۲۱ ساله از نسل مجریان جوانی بود که حضورشان تبلیغی برای حجاب بود و تلاش می‌کردند تا به مدد رنگ ها، حجاب و پوشش سنتی را متنوع و برای جوانان خواستنی کنند. اگرچه تحصیلات فائقه دوستی (لیسانس شیمی) ارتباطی با کار رسانه نداشت، اما تجربه حضورش در برنامه «از لاک جیغ تا خدا» و وضعیت تاهلش او را به برنامه گردونه رساند. این برنامه به سفارش بخش کودک و نوجوان سازمان اوج طراحی شد و تاکید اصلی آن به حضور شادمانه، اما اسلامی دختران در بیرون از خانه بود.   فائقه دوستی قرار بود به زودی عروسی خود را جشن بگیرد   خبر مرگ مجری جوان از صفحه رسمی برنامه «از لاک جیغ تا خدا» اعلام شد و طی چندین ساعت به خبر پربازدید شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های فارسی تبدیل شد. مرگ و جوانی چیز‌هایی بودند که حتی مخالفان نگاه سیاسی فائقه دوستی و همکارانش را هم به همدلی واداشتند. علت مرگ او همان بیماری بود که از چندی پیش سونامی اش آغاز شده و کسی دقیقا علت اوج گرفتن این موج را نمی‌داند، اما قربانیان متعلق به هر جبهه‌ای که باشند در برابر آن بی پناه هستند.     بعد از خبر فوت فائقه دوستی، الهه چرندابی مجری دیگر برنامه "از لاک جیغ تا خدا" در اینستاگرامش نوشت: توکه گفتی داری خوب میشی منتظر بودم کارت عروسیت رو برام بیاری یهو امروز خبر فوتت رو شنیدم.دیروز هی دلم به شور بود زنگ زدم جواب ندادی بی خبر از اینکه تو دیگه توی این دنیای نامرد نیستی.
مهربون بامعرفت سفر بخیر  

منبع: فرارو

کلیدواژه: فائقه دوستی فائقه دوستی مجری تلویزیون برنامه از لاک جیغ تا خدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۴۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریسک سرمایه‌گذاری در دریا باید کاهش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی پیش از ظهر امروز در نشست بررسی پروژه‌های پیشران استان هرمزگان، درمان، آب و مسکن را سه اولویت و تعهد اصلی دولت در استان هرمزگان معرفی کرد و اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم تا پایان سال جاری به تعهدات خود در این حوزه‌ها عمل کرده و پروژه‌های در دست اقدام را تحویل مردم استان کنیم.

وی افزود: پیشبرد پروژه‌های پیشران در استان موفقیت آمیز بوده که راز موفقیت و پیشرفت آن را باید استفاده از منابع اعتباری ترکیبی بدانیم.

دوستی بیان‌کرد: در سال جاری نیز از منابع اعتباری را به کمک پروژه‌های پیشران استان خواهیم آورد تا سرعت رشد و توسعه در استان مضاعف شود.

استاندار هرمزگان، اعتبارات داخلی استان، منابع حاصله از مولدسازی، تسهیلات، بانکی، کمک‌های فنی و اعتباری استانداری و اعتبارات دور دوم سفر ریاست جمهوری را از جمله منابع قابل اتکا در پیشبرد اهداف معرفی کرد و گفت: با این وجود باید تلاش کنیم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، مشارکت خیرین و منابع مسئولیت‌های اجتماعی را نیز برای اتمام پروژه‌های اولویت دار به کمک بگیریم.

دوستی با تاکید بر لزوم توجه مدیران به برنامه‌های زمانبندی در پیشبرد پروژه‌های پیشران، گفت: تکمیل دو بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی میناب و ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس از جمله پروژه‌های مهمی هستند که باید طبق برنامه زمانبندی با هدف ارتقای سرانه تخت‌های بیمارستانی انجام شوند.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم ریسک زدایی از سرمایه‌گذاری در حوزه دریا تاکید کرد و گفت: چنانچه با استفاده ابزارهای مختلف، ریسک موجود در حوزه اقتصاد دریا پوشش داده نشود این حوزه مؤکد توسط مقام معظم رهبری مغفول خواهد ماند و به طور مطلوب فعال نخواهد شد.

وی تاکیدکرد: به جهت از بین‌بردن ترس تاریخی مردم ایران برای ورود به حوزه دریا لازم است با روش‌های مختلف ریسک این حوزه پوشش داده شود تا راه برای همگان باز شود.

کد خبر 6096341

دیگر خبرها

  • فیلم| ادعای مضحک مجری BBC و واکنش مهمان برنامه
  • ادعای مضحک مجری بی بی سی درباره تظاهرات دانشجویان آمریکایی در پخش زنده | واکنش کارشناس برنامه را ببینید | ویدئو
  • چاپ کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» برای کودکان
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • چهره‌هایی که برای بدرقه گزارشگر سرشناس ورزشی آمدند | از حمید استیلی تا مهدی تاج و...|‌ تصاویر
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • ریسک سرمایه‌گذاری در دریا باید کاهش یابد
  • اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید
  • ملی پوش مازندرانی قهرمان مسابقات تیراندازی شد
  • دوستی: اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید