Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@04:08:51 GMT

گزینه لیگ یک روی اعصاب هواداران فوتبال همدان

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۴۸۹۱

گزینه لیگ یک روی اعصاب هواداران فوتبال همدان

خرداد ماه گذشته مسئولان فوتبال همدان خبر از خرید امتیاز لیگ دسته اول را رسانه ای کردند و تیم شهرداری تبریز نیز مقصد این خرید بود.

همین مساله باعث شد تا شبکه های مجازی مملو از اظهارنظرهای متفاوت که اغلب با رویکرد مثبت به این خرید بود، بازتاب گسترده پیدا کند.

فشار برای روشن شدن تکلیف خرید امتیاز لیگ یک تا حدی بود که کانون هواداران باشگاه پاس نیز اقدام به نشست های مختلف با مسئولان ورزش همدان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال دست اندرکاران فوتبال از هواداران پاس خواستند تا صبوری به خرج داده و آستانه تحمل خود را بالا ببرند تا بهترین تصمیم برای خرید امتیاز اتخاذ شود.

عده ای خرید امتیاز را بازی رسانه ای دانسته و عنوان کردند که پاس حتی برای خرید مایحتاج ضروری فصل قبل خود مشکل مالی داشته و اکنون چطور می خواهند امتیاز لیگ یک که حداقل ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، خریداری کنند.

شماری از کاربران فضای مجازی نیز ضمن تایید این مشکل، خرید امتیاز را هدر دادن بودجه استانی عنوان کردند.

اما خیل گسترده هواداران پاس با استقبال از این اقدام، خواستار سرعت بخشیدن به خرید امتیاز شدند و دلیل آن را استفاده بهینه از زمان برای تشکیل تیمی قدرتمند و حضور موفق در مسابقات عنوان کردند.

آنها معتقدند پاس جایگاهش فراتر از لیگ یک است و با توجه به برخورداری از زیرساخت های خوب فوتبالی نباید در لیگ ۲ فعالیت کند.

هیات فوتبال همدان با ارسال نامه ای به طور رسمی خواستار خرید امتیاز لیگ یکی شهرداری تبریز شده اما هنوز پاسخی دریافت نشده است.

شهرداری تبریز دیگر قصد تیمداری در رده فوتبال لیگ یک ندارد و این مهم نیز رسانه ای شده است.

حضور در لیگ یک هر چند خوشایند هواداران پاس است اما به لحاظ عقلانی با چالش های روبه رو است که فرصت تصمیم گیری احساسی را نمی دهد.

پاس با بدهی مواجه است

پاس هم چنان با بدهی های مالی فصل های قبل مواجه است و خوابگاهی که این تیم در سال های اخیر تحت اختیار داشت، امسال از سوی دستگاه ورزش و جوانان به بخش خصوصی واگذار شده است.

از سوی دیگر بودجه ای برای این تیم تعریف نشده و در مجموع تیمی که در راس مشکلات مالی قرار دارد، چگونه می تواند در لیگ یک تیمداری کند.

از آنجا که مدیران ارشد استانی به دلیل ضوابط پیش رو مبنی بر منع دولت در حمایت از تیم های فوتبال، نمی توانند حمایت اساسی از تیم داشته باشند و از سوی دیگر حامی مالی برای اداره این تیم تضمین شده نیست، بنابراین خرید امتیاز لیگ یک مشکلی بر مصایب این تیم خواهد افزود.

با این تفاسیر برخی از دست اندرکاران فوتبال اصرار بر خرید امتیاز دارند هر چند گزینه لیگ یک روی اعصاب هواداران فوتبال همدان قرار دارد.

هواداران در این روزها مدام کلمه امروز و فردا را از زبان مسئولان می شنوند اما در عمل هیچ اقدام امیدوار کننده برای خرید امتیاز دیده نمی شود.

بهتر است مسئولان اجرایی استان به جای فرصت سوزی و دلخوش کردن هواداران، به حضور در لیگ ۲ متمرکز شوند و از هم اکنون به دنبال بستن تیمی قدرتمند در این سطح از لیگ شوند.

بدون تردید حضور در لیگ یک فوتبال کشور دست کم ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و با توجه به اوضاع و احوال پاس در فصل های گذشته، تامین این رقم بسیار دشوار است.

تنها امید برای خرید امتیاز و حضور در لیگ یک می تواند ورود حامیان مالی و سرمایه داران بخش خصوصی باشد که تاکنون نیز عملی نشده است.

با این اوصاف شروع به موقع فعالیت در جذب بازیکن و شروع تمرین در عرصه لیگ ۲ می تواند بهترین تصمیم تلقی شود و بیش از این نیز هواداران را درگیر بازی های احساسی نکنند.

۷۵۲۰/‏۲۰۹۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور

غیبت دو بازیکن ایرانی در بازی‌های تیم کایسری‌اسپور همچنان ادامه خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از IHA ترکیه؛ تیم فوتبال کایسری‌اسپور در 6 بازی اخیرش در سوپرلیگ ترکیه از کسب پیروزی بازمانده و به 2 تساوی و 4  شکست دست یافت. این تیم امیدوار است در بازی یکشنبه آینده برابر بندیک‌اسپور بتواند به هر 3 امتیاز دست یابد و جایگاه خود را در جدول رده‌بندی با رسیدن به امتیاز 40 ارتقاء دهد.

بر اساس این گزارش؛ کایسری‌اسپور در بازی با بندیک‌اسپور بازیکنان ایرانی خود یعنی مجید حسینی و علی کریمی را همچنان به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار نخواهد داشت.

در جدول رده‌بندی 20 تیمی سوپرلیگ فوتبال ترکیه تیم کایسری‌اسپور با 37 امتیاز چهاردهم است.

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  • امتیازات اراضی طرح جوانی جمعیت قابل خرید وفروش نیست
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!