Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 اتفاق بدی که از سه فصل پیش برای استقلال در نقل و انتقالات می افتاد و همچنان تکرار می شود، فرار ستاره‌ها است.

از سه فصل پیش تاکنون کم نبودند ستاره‌هایی که علیرغم نیاز باشگاه به آنها و اقداماتی که برای حفظ شان صورت گرفته، از این تیم جدا شده که این باعث تضعیف آبی‌ها شده است.

مجید حسینی، مامه تیام، سرور جباروف، کاوه رضایی و امید ابراهیمی شاخص ترین ستاره‌های استقلال بودند که در فصل‌های گذشته و در ایام نقل و انتقالات تابستانی غزل خداحافظی از این تیم را خواندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عجیب‌ترین جدایی را کاوه رضایی از استقلال داشت. ستاره آبی ها در لیگ شانزدهم به طرزی عجیب و تنها با انتشار یک پیام در شبکه اجتماعی اینستاگرام جدایی اش از آبی پوشان را اعلام کرد و این اصلاً خوشایند استقلالی‌ها نبود.

جدایی سید مجید حسینی، مامه تیام و امید نورافکن تا حدودی به هم شبیه بود. این سه بازیکن در حالی از این تیم جدا شدند که تحت قرارداد باشگاه بودند.

نورافکن به صورتی کاملاً مسالمت آمیز و تنها با مذاکره از تیمش جدا شد اما سید مجید حسینی و مامه تیام در حالی با تیم‌های خارجی قرارداد بستند که تحت قرارداد باشگاه استقلال بودند و مسئولان این باشگاه پس از یک جنگ تمام عیار حقوقی تنها توانستند مبلغی را از باشگاه‌های مقصد بگیرند.

استقلالی‌ها نتوانستند رضایت سرور جباروف ستاره ازبکستانی خط میانی شان را جلب کنند تا این ستاره هم عطای ماندن در استقلال را به لقای آن ببخشد و بیشتر از یک فصل برای آبیها توپ نزند.

امید ابراهیمی اما حکایتی دیگر داشت. ابراهیمی که به زعم بسیاری از کارشناسان بهترین بازیکن یک دهه اخیر این تیم بود و هواداران هم دلبستگی عجیبی به او داشتند، بعد از اتمام قراردادش راهی تیم الاهلی قطر شد تا یکی از مهم ترین ستاره‌هایی باشد که در نقل و انتقالات تابستانی از دست آبی ها پریده است.

به نظر می‌رسد اپیدمی فرار ستاره‌ها که از سه سال پیش گریبان استقلال را گرفته، همچنان یک خطر بالقوه برای این تیم است و چند استقلالی پای خود را جای پای ستاره‌های سابق این تیم می‌گذارند.

پژمان منتظری، علی کریمی و آیاندا پاتوسی سه ستاره فصل گذشته استقلال هستند که علیرغم میل آبی‌ها در آستانه جدایی از این تیم قرار دارند که در این صورت روند جدایی (فرار) ستاره‌ها در نقل و انتقالات تابستانی همچنان برای این تیم ادامه دارد.

 

منبع: وانا

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران پژمان منتظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۴۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف ستاره سرخابی‌ها در روز تغییر مالکیت! (عکس)

به گزارش ورزش سه، در مراسم آیین واگذاری مالکیت سرخابی ها ستاره‌های لوگوهای این دو تیم از بنر حاضر در مراسم حذف شده بود و این اتفاقی عجیب بود!

لوگوی باشگاه استقلال دو ستاره به نشانه دو قهرمانی در آسیا دارد و باشگاه پرسپولیس هم به واسطه ده قهرمانی در سطح اول فوتبال ایران به لوگوی خود یک ستاره اضافه کرد که این ستاره ها در بنر مراسم امروز وجود ندارند.

ستاره‌های این دو تیم نشانی از سال‌ها افتخار آفرینی در سطوح بین‌المللی و داخلی فوتبال است و هواداران آنها حساسیت بالایی نسبت به افتخار تیم‌های خود دارند و حذف این ستاره ها در مراسم واگذاری اتفاقی بود که نیاز به توضیحات بیشتری دارد.

باید پیگیری هایی انجام شود و مشخص شود که حذف ستاره از لوگو باشگاه جنبه رسمی دارد و ادامه دار خواهد بود و پس از واگذاری با تغییر لوگو رو به رو خواهیم بود یا ماجرای دیگری دارد.

این مراسم با حضور مسئولان رسمی کشور برگزار شد و تیم‌های استقلال و پرسپولیس پس از سالها در شرف واگذاری قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • حذف ستاره سرخابی‌ها در روز تغییر مالکیت! (عکس)
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • ستاره استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!