Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً مسئله‌ای که می‌تواند فساد را از جامعه دور کند برخورد قاطع با متخلفان است که این موضوع را در دوره جدید قوه قضاییه شاهد هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛در خصوص اقدامات قوه قضاییه در دوره جدید و ادامه‌دار بودن آن گفت: قطعاً مسئله‌ای که می‌تواند فساد را از جامعه دور کند برخورد قاطع با متخلفان است که این موضوع را در دوره جدید قوه قضاییه شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوری ضمن تأکید بر عملکرد مثبت قوه قضاییه در شروع کار ریاست جدید این قوه عنوان کرد: واقعاً باید گفت که قوه قضاییه در حال انجام فعالیت‌های خوبی است و در اکثر تخلفاتی که بوده و درگذشته مماشات شده است در حال حاضر با جدیت بیشتری برخورد می‌شود و البته باید گفت که راهی جز این هم نیست.

وی بیان کرد: ما برای اینکه بتوانیم ریشه فساد و مافیایی را که در خیلی از جاهای اقتصاد ما رخنه کردند را بخشکانیم، نیاز به این دست جدیت‌ها داریم و امیدواریم که این مداوم باشد و کسی به خودش جرات ندهد که بخواهد تخلفات این‌چنینی را انجام دهد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آن‌هایی که درگذشته نیز متخلف بوده‌اند امروز باید پاسخ‌گو باشند تا به این شکل اعتماد به مردم برگردد.

وی در خصوص اجرایی کردن قانون ارائه لیست اموال مسئولین و خانواده‌هایشان اظهار کرد: رسیدگی و بررسی لیست اموال مسئولین چیزی بود که در مجلس هم آن را دنبال کردیم. این مسئله باید مشخص شود تا مردم اعتماد پیدا کنند که یک مسئول حتی تا این لحظه که مسئول هست، اموال خود را از کجا به دست آورده است.

منصوری ضمن بیان اینکه مردم اگر به مسئولین نظام اعتماد کنند آن موقع است که هماهنگی و همکاری افزایش می‌یابد تصریح کرد: امروز می‌بینیم که مسئولینی هستند که سرمایه بسیاری دارند؛ به همین جهت این طرح در راستای برخورد با این مسئولین، از آن دست‌کارهایی بود که باید خیلی زودتر از این‌ها انجام می‌شد.

وی افزود: این طرح باید به افرادی هم که متصل به مسئولین هستند و مافیایی که توانستند سرمایه خیلی هنگفتی را به جیب بزنند هم تسری پیدا کند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم که در ادامه کار نیز این مهم کسانی را که منتسب به مسئولین هستند و ممکن است مسئول هم نباشند شامل شود.

وی با تأکید بر اینکه راهی جز شفافیت نداریم خاطرنشان کرد: خیلی از اوقات به دلیل مشغله و یا رها کردن موضوعات اصلی عده‌ای از شرایط سوءاستفاده کردند و درآمدهای هنگفتی را به جیب زدند که مردم این‌ها را به  چشم می‌بینند. اگر طرح ارائه لیست اموال در مورد همه مسئولین از شورای شهر تا مسئولین ادارات به مرود زمان اجرا شود می‌تواند تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۵۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع و موثر با سرقت/ هوشمند سازی در دستور کار پلیس

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد قنبری، در اولین جلسه شور عملیاتی که معاونان و رؤسای این پلیس حضور داشتند، اظهار داشت: توجه به اولویت‌های سال ۱۴۰۳ و همچنین افق و چشم‌انداز معین برای اجرا در پلیس آگاهی فراجا بر مبنای این اولویت‌ها ترسیم شود.

وی، دقت در موضوع معماری فراجا آینده را یکی از اولویت‌های اساسی در سال جدید عنوان کرد و افزود: توجه به معیشت کارکنان به خصوص در حوزه مسکن شخصی باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس پلیس آگاهی فراجا تصریح کرد: پیگیری بصیرت افزایی از طریق قرآن و نهج‌البلاغه و همچنین ارتقا توان عملیاتی در کشف جرایم باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اقدامات پلیس آگاهی در حوزه فضای مجازی و انتشار اخبار و اطلاع رسانی باید با جدیت انجام شود، گفت: ارتقا کشف جرایم و برخورد قاطع و مؤثر با سرقت از جمله اولویت‌های مهم فراجا در سال جدید است که باید مدنظر قرار گیرد.

سردار قنبری موضوع طرح نور را که در سطح فراجا در حال اجرا است را بسیار با اهمیت و مثمرثمر عنوان کرد و گفت: از همه همکارانی که با تلاش شبانه روزی و اقدامات مؤثر در سراسر کشور در ایام گذشته و به ویژه نوروز تعامل و همکاری مطلوبی داشتند تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی تصریح کرد: شاخص‌های حوزه کشف به وقوع باید به صورت کاملاً علمی و حرفه‌ای ترسیم و برنامه ریزی‌های منظم در این زمینه انجام شود و برنامه‌ها و اهداف قابل دسترسی و منطقی باشند.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه موضوع هوشمند سازی باید به صورت فوق العاده در دستور کار پلیس آگاهی قرار گیرد، بیان داشت: انضباط باید در دستور کار قرار گیرد به طوری که همه فعالیت‌ها بر مبنای انضباط مادی و معنوی به صورت کاملاً دقیق پیگیری و اجرا شود.

وی با اشاره به تسریع و زمانبندی مشخص در جهت انجام کارها و اجرای مصوبات و کیفی سازی آنها خاطرنشان کرد: موضوع آمار و اطلاعات در حوزه‌های عملیاتی بسیار مهم است و باید به صورت دقیق به آن توجه شود.

رئیس پلیس آگاهی فراجا در پایان با اشاره به اهمیت احساس امنیت در سطح جامعه گفت: سرقت نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است به طوری که مجموع کشفیات ۳۴ درصد افزایش و کشف به وقوع به ۵۲ درصد رسیده است.

کد خبر 6095051

دیگر خبرها

  • دستور رئیسی برای برخورد قاطع با متخلفین در محیط زیست
  • پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • خود را به رویکرد امنا برای تغییر مدیریت مجلس آینده پایبند می‌دانم
  • برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در نیشابور
  • تأکید پلیس به برخورد قاطع با سرقت و کشف جرایم
  • برخورد قاطع و موثر با سرقت/ هوشمند سازی در دستور کار پلیس
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان