Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، «جرد کوشنر» پیش از آغاز کنفرانس بحرین در گفتگو با الجزیره با بیان این مطلب گفت: فکر می‌کنم همه این را تشخیص داده اند که اگر قرار است توافقی ایجاد شود نمی تواند در امتداد طرح صلح عربی باشد. این توافق باید چیزی میان طرح صلح عربی و موضع اسرائیل باشد.

طرح صلح عربی خواستار تشکیل کشور مستقل فلسطین بر اساس مرزهای ۱۹۶۷ و با پایتختی بیت المقدس شرقی و حق بازگشت آوارگان است که رژیم صهیونیستی با آن مخالفت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوشنر در ادامه گفت: تمامی افرادی که با آنها صحبت کرده ام در خصوص طرح صلح عربی حرف زده اند. اکنون مجدداً تلاش بزرگی آغاز شده اما اگر امکان رسیدن به توافق بود باید مدت ها قبل بدست می آمد.

کوشنر قرار است در اجلاس بحرین، از بخش اقتصادی طرح سازش مورد نظر آمریکا که به «معامله قرن» شهرت دارد رونمایی کند.

کد خبر 4650619 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: جرد کوشنر طرح صلح عربی ایالات متحده آمریکا مذاکرات سازش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۵۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین دور مذاکرات مربوط به توافقنامه امنیتی آمریکا و اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، گفتگوی هیأت های آمریکا و اوکراین پیرامون توافقنامه امنیتی بلندمدت میان دو کشور از امروز سه شنبه بار دیگر آغاز شد.

بر اساس اعلام این رسانه، وزارت امور خارجه آمریکا در این ارتباط خبر داد که هیأت های ایالات متحده و اوکراین در مورد ادامه مذاکرات بر سر توافقنامه امنیتی بلندمدت بین واشنگتن و کی یف گفتگو کردند.

این سومین دور از گفتگوهای امنیتی دو طرف به شمار می آید.

بر این اساس، مقامات اوکراینی و آمریکایی دور سوم گفتگوها را برای دست یابی به یک توافقنامه امنیتی دوجانبه نهایی بین دو کشور برگزار کردند.

در بیانیه صادره از سووی دفتر ریاست جمهوری اوکراین آمده است که طرفین در مورد متن پیش نویس توافقنامه امنیتی گفتگو کردند و به پیشرفت قابل توجهی نیز در تدوین مفاد اصلی سند دست یافتند.

گفتنی است که کی‌ یف چند توافقنامه امنیتی ۱۰ ساله با شماری از کشورهای عضو ناتو امضا کرده است. این توافقنامه‌ ها شامل حمایت بلندمدت از اوکراین در مقابل روسیه است.

کشورهای غربی از آغاز درگیری ها میان روسیه و اوکراین در فوریه ۲۰۲۲، صدها میلیارد دلار کمک به کی‌یف کمک کرده اند.

کد خبر 6093427

دیگر خبرها

  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • انتقاد از واکنش برخی کشورهای عربی بعداز حمله سپاه به اسرائیل (فیلم)
  • سومین دور مذاکرات مربوط به توافقنامه امنیتی آمریکا و اوکراین
  • روایت عربی از حملات پرتعداد با پهپاد ایرانی به اسرائیل
  • رسانه‌های عبری: السنوار قهرمان کشورهای عربی و اسلامی شده است
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست
  • هشدار مصر و اردن درباره کوچاندن فلسطینیان/ تاکید قطر بر جلوگیری از ورود منطقه به جنگ
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد