Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: کارگاه آموزشی مبانی فیلم نامه نویسی حرفه ای با همکاری بنیاد سینمایی فارابی در زاهدان برگزار می‌شود. ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان حسین مسگرانی اظهار داشت: کارگاه آموزشی مبانی فیلم نامه نویسی، فنون و تکنیک‌های آن با محوریت ایده پردازی ساختار و شخصیت پردازی در زاهدان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به برنامه‌های کلان فرهنگی و هنری و توجه به آموزش تخصصی هنرمندان در این حوزه و پیگیری‌های سال گذشته، این کارگاه به زودی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این کارگاه به مدت یک هفته با حضور اساتید برجسته کشوری در دفتر انجمن سینمای جوان زاهدان برگزار می‌شود.

رقابت 9 فیلم در بخش ویدیویی جشنواره شهراردبیل| پیکر مطهر شهید مدافع حرم "علی آقایی" به وطن بازگشت/پایان چشم انتظاری 4 ساله+ فیلمفروش فیلمهای فصل بهار در ژانر اجتماعی بیشتر بود یا کمدی؟

وی با اشاره به نام نویسی 50 نفر هنرجو از سراسر سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به محدودیت این دوره، انجمن سینمای جوانان زاهدان 30 نفر از بین شرکت کنندگان را برای حضور در این کارگاه انتخاب می‌کند.

مسگرانی گفت: سایر دوره‌های تخصصی سینمایی برای افزایش مهارت‌های سینمایی با کمک بنیاد سینمایی فارابی و دفتر انجمن سینمای جوان زاهدان در ادامه این روند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ت

R7843/P/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۵۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم نمونه سیستان و بلوچستان از رمز موفقیت خود می‌گوید

ایسنا/سیستان و بلوچستان تعلیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند، این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد که تعلیم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرینش درآمد.

انسان نیز با پذیرش این مسئولیت،‌ نام خویش را در این گروه و در قالب واژه مقدس «معلم» ثبت کرده است. معلم، ایمان را بر لوح جان و ضمیرهای پاک، حک می‌کند و ندای فطرت را به گوش همه می‌رساند. همچنین سیاهی جهل را از دل‌ها می‌زداید و زلال دانایی را در روان بشر جاری می‌سازد.

شهین پودینه معلم نمونه سیستان و بلوچستان و کارشناس ارشد روانشناسی که مدت ۱۸ سال سابقه کاری در پایه چهارم دبستان را دارد به مناسبت روز معلم، در گفت وگویی با ایسنا از عشق به کار و علاقه شدید خود به امر مقدس معلمی می‌گوید.

این معلم نمونه استان در خصوص موفقیت خود در عرصه آموزش بیان کرد: فعالیت‌های بنده در طی این سال‌ها در کارگاه ها و دوره های آموزشی که جهت پیشبرد اهداف و آموزش روش‌های نوین یاددهی و یادگیری بوده است.

وی گفت: همچنین در کنار فعالیت آموزشی و تدریس، سرگروه آموزشی استان و مدرس استانی طرح ملی شهید همت بوده ام.

آموزگار موفق استان بیان کرد: همچنین توانستم در طی این سال‌ها رتبه‌های استانی و منطقه را در طرح های درس پژوهی ،اقدام پژوهی و الگوهای برتر تدریس کسب نمایم.

پودینه در خصوص اهمیت شادابی در کلاس نیز افزود: کلاس درسم یک کلاس، پویا ،فعال و همراه با دست ورزی و فعالیت صددرصدی دانش آموزان است و استفاده از تکنولوژی آموزشی و محتوای تولیدی در کلاس درس جهت یادگیری بهتر یکی از روشهای ثابت در تدریسم می باشد.

وی ادامه داد: همه تلاشم این است تا با در نظر گرفتن استعداد و علاقه تک تک دانش آموزان و گنجاندن روش تدریس متناسب با این شاخص آموزش با ذوق به دانش آموزان ارائه دهم.

معلم نمونه سیستان و بلوچستان در خصوص شاخص های انتخاب یک معلم نمونه گفت: در بحث شناسایی معلم نمونه که شامل چند مرحله (مدرسه تا کشوری)می باشد. ملاکها و ارزیابی هایی انجام  می گیرد، از قبیل روش تدریس، مصاحبه حضوری وارائه مستندات که توانستم این مراحل را بخوبی پشت سر بگذارم.

وی ادامه داد:  با یاری خداوند و همچنین پشتکار و تلاش چند ساله توانستم از مرحله مدرسه ای به مرحله ی منطقه و سپس استانی و در پایان به مرحله ی کشوری راه یابم.

پودینه تاکید کرد: روش تدریس نوین براساس ساحت های ششگانه، فعالیتهای جذاب و استفاده از وسایل کمک آموزشی و دست ورزی با وسایل دور ریختنی و ساده، تلفیق دروس مختلف باهم (مانند هنر ، ریاضی،ورزش و ... )، ارائه تکالیف مهارت محور و درگیر کردن اولیا در فعالیت های کمک آموزشی کلاس... دلیل بر انتخاب اینجانب به عنوان معلم نمونه استان و راهیابی به مرحله کشوری می باشد.

وی خاطرنشان کرد: از کودکی علاقه زیادی به معلمی داشته و از اینکه بالاخره به این هدف در زندگی رسیدم بسیار خرسندم. معلم مانند شمعی است که خود می سوزد و راه را برای شاگردانش روشن می کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • معلم نمونه سیستان و بلوچستان از رمز موفقیت خود می‌گوید
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان