Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@05:53:43 GMT

استعفای وزیر عرب کابینه نتانیاهو

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۵۲۵۴

ایوب کارا، وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی، که تنها فرد عرب از فرقه دروزی‌ها در کابینه این رژیم به شمار می‌رود، روز دوشنبه استعفا کرد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی که خبر از این کناره‌گیری داد، دلایل استعفای این وزیر را اعلام نکرد.

کارا از دو سال پیش در سمت وزارت ارتباطات رژیم صهیونیستی مشغول فعالیت بود. وی از افراد نزدیک به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوب کارا در مورد اینکه آیا نتانیاهو با استعفای وی موافقت کرده است یا خیر، توضیحی نداد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی کابینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۵۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپید: نتانیاهو باید استعفا دهد

رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی که پیشتر استعفای رئیس سازمان اطلاعات نظامی این رژیم را «اقدامی شایسته» خوانده بود، از «نتانیاهو» هم خواست به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت فلسطین از سمت خود کناره‌گیری کند

به گزارش مشرق، «یائیر لاپید» در حساب کاربری خود در ایکس (توییتر سابق) نوشت: نتانیاهو به خاطر امنیت اسرائیل هم که شده باید استعفا دهد.

وی ادامه داد که «کابینه نتانیاهو باید (به خاطر شکست در برابر مقاومت فلسطین) از زندگی ما خارج شود.»

پیش از این، رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی استعفای رئیس سازمان اطلاعات نظامی اسرائیل را «قابل توجیه و اقدامی شایسته» خوانده و گفته بود «بهتر است نتانیاهو هم همانند او استعفا کند.»

«آهارون حالیوا» رئیس سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی اولین مقام ارشد نظامی صهیونیست است که بعد از آغاز جنگ در غزه استعفا می‌دهد.

دیروز (چهارشنبه) هم فرمانده یگان ویژه «اشباح» در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داد.

همزمان با آغاز دومینوی استعفاها در میان مقامات بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی، لاپید به عنوان رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی از «بنی‌گانتس» و «آیزنکوت» دو عضو کابینه جنگ خواسته بود از کابینه نتانیاهو کناره‌گیری کنند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • لاپید: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • لاپید خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ تن رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم صهیونیستی/ اسموتریچ: فرماندهان مسئولیت شکست را بپذیرند
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل
  • کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی