Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-28@19:24:28 GMT

استراماچونی روزهای خوبی با استقلال خواهد داشت

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۵۲۵۹

استراماچونی روزهای خوبی با استقلال خواهد داشت

به گزارش وانانیوز، 

وحید رضایی  اظهار داشت: استراماچونی انتخاب خوبی برای استقلال است و به شخصه با دید مثبت به این اتفاق نگاه می‌کنم.

وی افزود: استقلال در سالهای گذشته دوران خوبی نداشته و امیدوارم اتفاقات در این فصل به سمتی برود که فصل با قهرمانی این تیم به پایان برسد.

رضایی در خصوص نقل و انتقالات این تیم گفت: اصل مهم برای مدیران استقلال حفظ ملی پوشانش است و من امیدوارم در فرصتی که تا شروع جدی تمرینات باقی است هرچه زودتر این اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ بازیکن ملی پوش استقلال ستون اصلی این تیم برای فصل بعد هستند.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: مدیران باشگاه باید بهترین پیش فصل را برای این تیم آماده کنند و اجازه هدر رفتن وقت را ندهند. هر روز و هر جلسه تمرین برای این تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر مدیران باشگاه پیش فصل خوبی تدارک ببینند و بازیکنان ملی پش را حفظ کرده و نقاط ضعف فصل گذشته را ترمیم کنند، استقلال روزهای خوبی با استراماچونی خواهد داشت.

 

منبع: وانا

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران وحید رضایی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۵۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم

به گزارش ورزش سه، تراکتور روز گذشته موفق شد ذوب‌آهن را شکست بدهد و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند. گوستاوو واگنین پس از این پیروزی گفت: ما خیلی به این پیروزی نیاز داشتیم. خیلی وقت بود که برنده نشده بودیم. از اینکه به تیم برگشتم هم خیلی خوشحالم. توانستم با دادن پاس گل به هاشم‌نژاد به تیم کمک کنم. بازی خیلی مهمی بود. ما در جام حذفی صعود کردیم و راه‌مان ادامه دارد.

ویدئو: 331194

او درباره درخشش حسین پورحمیدی در این مسابقه عنوان کرد: خیلی برای او خوشحالم. در تمرینات می‌بینم که خیلی تمرین می‌کند. واقعا عزم راسخی دارد، بنابراین لیاقت این لحظات را دارد. خیلی فشار روی او بود اما هم‌تیمی‌هایمان و بقیه همه پشت او بودند و او هم توانست به هواداران و همه نشان بدهد که چه دروازه‌بان خوبی است و واقعا لیاقت حمایت ما را دارد.

گوستاوو در واکنش به اینکه تراکتور با حضور او عملکرد بهتری دارد، گفت: من اینجا هستم که به تراکتور کمک کنم. امروز هم همینطور بود. برگشتم و این بازی را بردیم. خیلی خوشحالم. خوشحالم که به تراکتور کمک می‌کنم. امیدواریم این روند ادامه پیدا کند. جو امروز خیلی بهتر بود.

او درباره جدایی پاکو خمس نیز اظهار داشت: نمی‌دانم درباره ایشان چه بگویم. او مربی بسيار خوبی است و من خیلی چیزها از او یاد گرفتم. حیف شد که از تیم رفت اما دیگر این اتفاق پیش آمده است.

ستاره تراکتور در پایان درباره دیدار با استقلال در لیگ برتر گفت: مطمئنا ما امشب با فکر بازی با استقلال می‌خوابیم و می‌خواهیم آن بازی را ببریم‌. بنابراین قصد داریم این هفته تمرین خوبی داشته باشیم تا برای این بازی بسیار مهم خوب آماده شویم.

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور