Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@16:20:40 GMT

منتظر اعتراف جدید«نیمار» باشید

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۵۲۷۳

منتظر اعتراف جدید«نیمار» باشید

به گزارش خبرگزاری مهر، نیمار تصمیم گرفته همه توانش را بگذارد تا هر کاری لازم است برای متقاعد کردن تیم فوتبال بارسا برای بازگرداندنش، شخصاً انجام دهد. اخیراً این بازیکن برزیلی سکوتش را شکسته و با گفتن «قرار است بازگردم» به هم‌تیمی‌های قبلی باعث شده اسمش دوباره در رسانه‌ها مطرح شود. حالا هم گفته می‌شود او قرار است بیانیه‌ای صادر کند و به طور عمومی اعلام کند ۲ سال پیش اشتباه کرده که از بارسلونا جدا شده و از هواداران این تیم معذرت‌خواهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به خاطر تمام این ۲ سال حضور در پاری‌سن ژرمن خودش را سرزنش می‌کند و معتقد است انتخاب تیم فرانسوی به خاطر پول و اینکه خودش به تنهایی بتواند رهبر یک تیم باشد، در مقایسه با ترک بازی کردن در کنار لیونل مسی، کاملاً بی ارزش بوده است.

نکته دیگر این است که ارزش و سطح این بازیکن از زمانی که از بارسا به پاریس رفته به شدت کاهش یافته و اگر قرار باشد او به بارسا بازگردد توافق با مالک ثروتمند پاری‌سن ژرمن بر سر رقم کار سختی است، مخصوصاً که بارسا بعید است حاضر شود او را در ازای ۲۲۲ میلیون یورو که به پاریس فروخته، دوباره بخرد.

همچنین طرف دیگر انتقال ۲ سال پیش که پاری‌‎سن ژرمن بوده که بهره‌ای از این خرید نبرده است. آن‌ها نیمار را با این امید خریدند که کار را برایشان در رسیدن به موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا که هدف دیرینه‌شان است، تسهیل کند، اتفاقی که اصلاً نیفتاد و نیمار حتی نتوانست به ستاره لیگ هم تبدیل شود، چه برسد به لیگ قهرمانان.

نکته دیگر درباره او این است که تیم‌های فوتبال رئال مادرید و منچستریونایتد هم به دنبال جذبش هستند و این کار را برای بارسلونا بسیار سخت خواهد کرد. البته در صورتی که سران تیم کاتالانی هم تمایلی به بازگرداندن او داشته باشند. تا به حال باشگاه بارسا واکنش واضحی به این شایعات نشان نداده است.

کد خبر 4650589

منبع: مهر

کلیدواژه: نیمار تیم فوتبال بارسلونا تیم فوتبال پاریسن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۵۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید

به گزارش "ورزش سه"، لستر سیتی در فاصله یک فصل پس از ترک رقابت‌های لیگ برتر و سقوط به دسته پایین‌تر توانست با کسب عنوان قهرمانی بار دیگر مجوز حضور در سطح اول فوتبال انگلیس را به دست آورد و حالا باید منتظر بازگشت آنها باشیم.

واردی ستاره بی چون و چرای تیمش در رقابت‌های این فصل بود و موفق شد با گل‌های بسیاری که برای آنها به ثمر رساند نقش مهمی را در بازگشت آنها به رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ایفا کند و حالا منتظر درخشش دوباره در این مسابقات است.

در روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال خداحافظی این بازیکن از دنیای فوتبال پس از قهرمانی لسترسیتی و بازگشت آنها به لیگ برتر به گوش می‌رسید اما به نظر نمی‌رسد که او چنین برنامه‌ای داشته باشد و امیدوار است که دوباره روزهای خوشی را در لیگ جزیره سپری کند.

واردی در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «گوش کنید، من هنوز آماده نیستم که کفش‌هایم را آویزان کنم. بدنم مشکلی ندارد و مثل همیشه آماده هستم. بنابراین باید ببینیم که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.»

دیگر خبرها

  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • واردات خودرو‌های کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • وزیر صمت: واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • تهرانی‌ها منتظر باران باشند
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم