Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@04:14:13 GMT

تابستان سرد نسیم بدون دورهمی و خندوانه

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۵۳۳۱

تابستان سرد نسیم بدون دورهمی و خندوانه

به گزارش صدای ایران روزنامه خراسان نوشت: شبکه نسیم که با عنوان شبکه‌ای برای نشاط و سرگرمی معرفی می‌شود و معمولاً برنامه‌هایی با فضای متنوع و سرگرم‌کننده پخش می‌کند، در غیاب برگ‌های برنده‌اش یعنی برنامه «قاچ»، «خندوانه» و «دورهمی» از رسالت خود فاصله گرفته و جدول پخش سرد و یکنواختی داشته است. در ادامه نگاهی به باکس اصلی شبکه یعنی ساعت 19 تا 24 انداخته‌ایم تا ببینیم اگر برنامه‌ «دورهمی» و «خندوانه» در جدول پخش شبکه جایی نداشته باشند، وضعیت کنداکتور شبکه نسیم چطور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تکراری و کسل‌کننده
پس از پایان فصل 6 برنامه «خندوانه»، همه امیدها به برنامه «دورهمی» بود، اما این برنامه که پخش نشد هیچ، بلکه تهیه‌کننده برنامه اعلام کرد تصمیمی برای ساخت «دورهمی» ندارد. به تازگی هم برنامه «قاچ» به دلیل حواشی سفر رامبد جوان به کانادا از جدول پخش حذف شده و ادامه فعالیت او در شبکه نسیم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. حالا پس از حذف برنامه‌هایی که مخاطبان زیادی را پای شبکه نسیم کشانده بود، ‌خبری از نشاط و سرگرمی در شبکه نسیم نیست و جدول پخش این شبکه جذابیت خاصی ندارد. باکس اصلی شبکه نسیم را آیتم‌هایی از سکانس سریال‌های تکراری مانند «چاردیواری»، «شکرآباد» و «عطسه»، مستند، آگهی بازرگانی و آیتم‌های خبری طنز و متفرقه‌ای تشکیل می‌دهد که مخاطب چندانی ندارند و زمان‌شان بسیار کوتاه است. هم اکنون تنها برنامه‌های تولیدی مهم شبکه نسیم، «وقتشه» و «کودک‌شو» است که هر دو با تغییراتی جزئی ادامه همان روند قبلی هستند و به تکرار افتاده‌اند. شب‌های آخر هفته هم به جای این برنامه‌ها، تکرار «دورهمی» بازپخش می‌شود که ظاهراً از همه برنامه‌های دیگر شبکه، پرمخاطب‌تر است.
برنامه‌های بی‌سرانجام
سال گذشته مسابقه استعدادیابی «هنرپیشه» به کارگردانی مهدی عسگرپور ویژه شبکه نسیم تولید شد، اما پس از گذشت مدتی، تولید این مسابقه متوقف شد و با وجود اعتراض و انتقادات عسگرپور، قرار نیست تولید آن از سر گرفته شود. اسفند ماه نیز رسانه‌ها خبر از ساخت یک برنامه گفت‌وگومحور به کارگردانی مهران غفوریان برای پخش از شبکه نسیم دادند اما این برنامه هم در حد یک طرح باقی مانده و تولید آن آغاز نشده است. با این شرایط، احتمال می‌رود مدیران شبکه تصمیم بگیرند تهیه‌کننده-حامی مالی «دورهمی» را راضی کنند و هرطور شده «دورهمی» را به شبکه برگردانند. درباره پایان همیشگی برنامه «خندوانه» هم هنوز خبر رسمی اعلام نشده و برای بازگشت آن امیدی هست. بنابراین شاید این دو برنامه دوباره به آنتن شبکه نسیم بازگردند اما اگر هیچ یک از این اتفاقات نیفتد و این روند ادامه داشته باشد، شبکه نسیم حتما باید برای جدول پخش یکنواخت و تکراری خود چاره‌ای بیندیشد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: خندوانه دورهمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۵۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 746270

دیگر خبرها

  • بریتانیا در یک قدمی شبکه برق بدون کربن
  • گفت‌وگو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • گفت و گو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • ستون خیمه هویت ایرانی شعر است/فصل دوم برنامه به اوایل تابستان خواهد رسید + فیلم
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • آماده‌سازی شبکه برق خوزستان برای عبور از پیک مصرف تابستان