Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهریان از همکاری و هم افزایی بین آستان مقدس حضرت معصومه(س) و کانون های مساجد کشور در قالب انعقاد تفاهم نامه همکاری خبر داد.

«مرتضی طاهریان»  درحاشیه  نشست دبیران اجرایی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور و مدیران ستادهای استانی  جشنواره مردمی کرامت که امروز (سه شنبه 4 تیرماه) در سالن امام خامنه ای حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم گفت: در تاریخ 22 خرداد ماه سال جاری تفاهم نامه ای فی مابین ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و آستان مقدس حضرت معصومه(س) منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر اجرایی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت ادامه داد: همکاری و هم افزایی بین آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری و مناسبیتی موضوع این تفاهم نامه است.

 

وی افزد: بخش مهمی از این تفاهم نامه در دهه کرامت خود را نشان می دهد و موضوع نشست امروز کاملا اجرایی است و دبیران استانی بزرگداشت دهه کرامت گزارشی از عملکرد و برنامه های خود در استان ها ارائه می دهند.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان اردبیل اوقات فراغت بیرجند خطبه نماز جمعه نماز جمعه شیراز دهه کرامت کانون مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۵۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری ایران و پاکستان در بخش دام

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران پس از پایان دیدار رسمی سران ایران و پاکستان و امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری، با همتای پاکستانی خود دیدار کرد.

تفاهم‌نامه همکاری در بخش بهداشت دامی یکی از ۸ سند همکاری است که بین دو کشور ایران - پاکستان امضا شد.

کد خبر 6086921

دیگر خبرها

  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم